Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Mvg Dave van Hunen.
Hoi Lisa,
Bij mij doet het probleem zich al een tijd niet meer voor. Alle cloud opnames doen het naar wens. Thanks voor de update..
Grtjs Peter
Hoi Lisa de problemen met het wegvallen van geluid bij opnames zijn bij mij al enige opgelost. Voor de rest gaat het sinds de laatste update weer even goed en hoop ook dat dit zo blijft. Zoals eerder aangegeven het tv kijken op zich niets mis mee, problemen ondervond ik in alle aanvullende opties , opnames , terug kijken, favorieten aanmaken , afspelen van opnames die vast liepen en een tijdje het wegvallen van geluid, en zacht geluid van de tv box op tv stand. Dat alles lijkt nu voor zover opgelost en blijft zo hoop ik. Groet Johan
Hoi Lisa de problemen met het wegvallen van geluid bij opnames zijn bij mij al enige opgelost. Voor de rest gaat het sinds de laatste update weer even goed en hoop ook dat dit zo blijft. Zoals eerder aangegeven het tv kijken op zich niets mis mee, problemen ondervond ik in alle aanvullende opties , opnames , terug kijken, favorieten aanmaken , afspelen van opnames die vast liepen en een tijdje het wegvallen van geluid, en zacht geluid van de tv box op tv stand. Dat alles lijkt nu voor zover opgelost en blijft zo hoop ik. Groet Johan
Hoi Johan, zijn er bij jou nog specifieke acties uitgevoerd (zoals update of omruilen van box, contact met technische dienst o.i.d.), of werkt het plots weer? Bij mij zie ik namelijk nog geen verbetering. Vast dank voor je reactie! Groet, Camiel
Hoi Camiel sinds april 2021 klant en ik heb een keer na veel problemen in juni een andere box gekregen, voor de rest is het steeds maar weer de box opnieuw opstarten, stroom eraf en internet kabel eruit en dan weer kabel terugplaatsen. Op deze manier af en toe wat problemen kunnen oplossen, maar erg leuk is het op deze manier niet steeds is er wel weer iets met die tv box. Gewoon tv kijken nooit probleem mee gehad maar juist alle extra opties erom heen waar je dus maandelijks extra voor betaald laten het juist afweten. Van het weekend maar weer eens een reset gedaan omdat ik na een laatste klacht bericht had gehad dat er in januari een update voor alle problemen zou komen. Tot nu toe werkt alles weer goed en hoop dat dit zo blijft want ik was er ook helemaal klaar mee.
bedankt voor het waarmaken van de beloofde vergoeding. Prima inzet. Jammer blijft dat T-Mobile geen betrouwbare tv dienst via een tv box kan leveren. Daar verlies je me mee als klant. Ik gebruik nu de app. Die heeft een goede stabiele ontvangst, maar de menustructuur is dodelijk: 5 tot 6 keer klikken om de tv gids te zien is echt teveel, maar kan ook niet anders, omdat de afstandsbediening van de tv gebruikt moet worden.
Nou alweer te vroeg gejuicht, ziatten vanavond een opname te kijken van Nederland 1 en plots viel halverwege de opname ineens dus het geluid weg terwijl het beeld doorloopt.Even stopgezet en weer opnieuw gestart en toen was het weer goed. Hoop niet dat we dit gedonder nu weer krijgen nu net de nieuwe update uitgevoerd en nu is dit weer mis. Hopelijk word dit snel opgelost
Hier gisterenavond precies hetzelfde. Ook een opname van NPO1. Plots het geluid weg. Opname gestopt en opnieuw gestart. Normaal weet de box waar je bent gebleven, maar dit keer niet. De box startte het programma vanaf het begin op .
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Hi
Het probleem speelt bij ons al zo lang als we klant zijn (7 juni 2021).
Ik heb alleen eerst van allerlei andere dingen geprobeerd en er is van alles tussen gekomen tot ik op dit topic in de community stuitte en daarop in stapte.
Ik snap dat dat lastig is maar dat is het voor ons ook.
groetjes, Rob
Mvg Dave van hunen.
Hi
Hi
Hi
Het blijkt dat de fix die er deze maand zou aankomen, de issues met het wegvallende geluid bij opnames niet oplost. Ik heb dan ook opnieuw de verzoeken ingediend voor de technische dienst om dit permanent te verhelpen. Bij de afgelopen tv meeting is namelijk besloten om via deze weg zo snel mogelijk de oplossing voor dit probleem te vinden. Hiervoor wil ik nog aan sommigen van jullie vragen of jullie ter aanvulling recente voorbeelden voor mij hebben van zenders/programma's. Deze informatie kan de technische dienst helpen om dit issue sneller te verhelpen. Ik houd alle onderzoeken nauwlettend voor jullie in de gaten en deel het direct als er nieuws is!
Heel erg bedankt voor de aanvullingen
Hi
Lisa,
Bedankt voor de update, maar aangezien het feit dat het probleem én nog niet is opgelost én er eigenlijk nog geen uitzicht is op die oplossing snap ik niet dat we zo mager gecompenseerd worden.
Ik hoop dat dit snel duidelijk wordt.
Ik houd niet van dreigen maar ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen naar een andere partij.
Groet,
Rob.
Ook het geluid van de radio luisteren valt zomaar weg als deze een aantal uren aan staat. Gisteren rond 17:30 uur is dat voorgekomen.
Hi
Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek! Er wordt dus volop gezocht naar een oplossing. Omdat het is doorgezet naar een andere afdeling, kan het iets langer duren voordat ik een nieuwe update met jullie kan delen. Ik wil nog aan jullie vragen of jullie nog wat extra voorbeelden naar mij kunnen doorzetten? Ook al doet het probleem zich structureel voor, als jullie mij de datums en programma's/zenders kunnen laten weten van bepaalde opnames dan helpt dat mijn collega's heel erg. Ik blijf dit in ieder geval goed in de gaten houden en hoop op een spoedige en permanente oplossing!
Hi allemaal, ontzettend bedankt voor jullie geduld en fijne medewerking van de afgelopen tijd! Ik heb goed nieuws: de algemene fix voor dit issue is nabij. Er zijn dan ook geen concrete voorbeelden meer nodig en onze IT-afdeling is een algemene fix voor iedereen met dit probleem aan het ontwikkelen. Ik hoop hier deze week nog meer over te horen en dan deel ik dat gelijk met jullie! Het wordt dus niet individueel aangevlogen, maar algemeen. Ik houd jullie op de hoogte!
Hi allemaal, ik ben onwijs blij dat ik het volgende met jullie kan delen! Ik heb vandaag te horen gekregen dat het issue van wegvallend geluid bij Cloud Opnames is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie sinds vandaag weer Cloud Opnames kunnen maken en die vervolgens zonder wegvallend geluid kunnen bekijken? De opnames van hiervoor konden niet meer hersteld worden, maar vanaf nu zou alles weer vlekkeloos moeten werken. Ik kijk uit naar jullie reacties om zeker te weten dat dit probleem is gefixt. Dit zou een heel mooi begin van het weekend zijn!
Dat zou fantastisch zijn Lisa! Ik ga het de komende tijd testen.
Dat klinkt goed! Ga het ook in de gaten houden.
Ben ook blij met 64x vooruit spoelen!
Helemaal super! Zodra jullie eraan toe zijn gekomen om dit te testen, dan hoor ik graag het resultaat. Maak er nog een mooie zondag van!
Hi Lisa, helaas… het probleem is nog niet opgelost 🥴. Zojuist bij opname van ‘Beat the champions’ (live uitzending liep nog) viel het geluid 2 keer weg.
Ook aan mijn kant viel het geluid weg. De opname van Project Rembrandt liep nog terwijl ik deze al aan het kijken was.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.