Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Hi
Zou jij eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?
Je drukt als eerste op MENU op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN. Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.
Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.
Kan je aangeven of dit jouw probleem heeft verholpen? Ik ga heel erg duimen dat dit werkt. Ik hoor heel graag of dit heeft geresulteerd in de oplossing!
Geloof het of niet (ik geloof het zelf ook niet) maar gisteravond toen ik weer de overbekende shit verwachtte werkt alles naar behoren…..
Ik kon zelfs door opnames spoelen zonder met idiote sprongen geconfronteerd te worden.
De ‘zoveel minuten vooruit truck’ lijkt nu ook veel sneller te werken.
Nee Lisa, denk nu niet dat dit idiote probleem wat vele zwijgende gebruikers treft nu verholpen is. Dit is alleen een constatering op één moment…..
Nogmaals ik geloof er geen barst van dat t-mobile de problemen heeft opgelost maar zal het monitoren.
Zoals een ieder weet luidt het spreekwoord: “een goede naam komt te voet en gaat te paard”.
Een ieder die dit niet snapt mag om uitleg vragen….. Ik ben namelijk bang dat deze zegswijze niet wordt begrepen bij een hoop t-mobile ‘dik-betaalde-functionarissen’. Wie de schoen past die trekke hem aan. Of wordt deze basisschool uitdrukking ook niet begrepen.
Dringend advies aan een ieder bij t-labiel zorg dat de huidige functionaliteit nu echt eens in orde is.
Ik heb nog een lijstje van minor issues klaar liggen. Echter, eerst de grote dingen.
Mazzel,
Adri
@adri. Inderdaad, vertrouwen is er bij mij ook niet zo veel na 4 maanden pappen en nathouden. Heb ook de reset uitgevoerd en zal dit ook monitoren.
Hi
Hi
Ik heb de reset uitgevoerd en hou je op de hoogte…..
Je bent een topper, dankjewel voor de moeite
Eerste bevindingen:
Het geluid stopte gisteravond één keer kort, beeld liep door.
Vanmorgen had ik het RTL4 ontbijtnieuws even gepauzeerd maar bleek bij hervatten vastgelopen te zijn.
Opnieuw geprobeerd met Begin Gemist maar moest dat twee keer doen alvorens ik het kon kijken.
Bij vooruit of terugspoelen van een opname stuitert het een en ander heen en weer. Stukje terug, stukje vooruit, stukje terug, stukje vooruit. Het maakt daarbij niet uit of ik vooruit of achteruit in de opname wil.
Eén en ander laat mij zien dat het nog niet is opgelost……
24-11: speciale reset. Beeld bevriest toch weer even, moet laden.
25-11: directe uitzending rtl4: geluid totaal niet synchroon. Heen en weer zappen en het is weer in orde. 23.30: beeld loopt vast.
25-11: 19.44: npo1 live tv: beeld bevriest 2 keer achter elkaar.
ik heb er problemen bij gekregen!
Met alle begrip voor de moeite die T-Mobile hier insteekt: het blijft aanklooien met al die foutjes in het systeem. KPN/Telfort heeft dit totaal NIET. Mijn besluit staat nu echt vast: ik wil dit niet, dit gerommel met de tv. Ik wil kwaliteit. Ik heb me echt vergist dat dit zo vanzelfsprekend was bij KPN/Telfort. Ik wil dit niet de rest van mijn contract zo hebben. Sorry T-Mobile, compenseer me met wat korting voor deze rommel tv en ik hou mij mond nog tot ik weg ben bij jullie. Mijn vertrouwen dat dit opgelost wordt is nihil, ook gezien andere reacties hier op de community, die al 11 maanden lopen.
Hier hetzelfde probleem. Vanavond alweer 2 keer een opname opnieuw gestart en moeten spoelen tot het moment waar ik was gebleven. Zo duurt het kijken van een programma van 1,5 uur minimaal een half uur langer. Nog los van de ergenis.
Hopelijk vinden jullie snel een oplossing.
Hi
Wat betreft een vergoeding, hier hebben jullie zeker recht op. Echter kan ik dit pas in orde maken als het probleem is opgelost. Weet dat ik hier heel graag naar ga kijken voor jullie!
Hi
Ook ik heb al maanden last van wegvallend geluid bij het terugkijken vanuit mijn opnames (cloud). En ook ik heb dat soms de opnames het niet doen omdat ze bij het eind beginnen ipv bij het begin. Ik heb op dit forum alles hierover gelezen en door de maanden heen meermaals gereset, instellingen nagelopen etc. Dit is nu de 1e keer dat ik van mijzelf laat horen, maar bij deze: ik ben ontevreden.... dat er nu naar maanden nog steeds geen oplossing is. Ik ben tevreden met jullie mobiele netwerk maar ik heb ontzettend spijt van mijn overstap naar t-mobile televisie. Deze problemen had ik nooit bij kpn.
Wat kunnen jullie nu concreet nog voor mij betekenen? Want ik heb liever vanuit jullie een oplossing, maar als dit nog lang duurt dan stap ik helaas toch over / weer terug bij kpn. (Mijn contract loopt binnenkort af).
Ik hoor graag van jullie.
Mvg Claudia
Dankjewel dat jij in dit topic ook jouw verhaal deelt
Wanneer je op de '1' toets drukt bij het afspelen van je programma, zorgt dit er dan voor dat de problemen verdwijnen? Ik hoop dat dit tot een verbetering bij jou leidt. Daarnaast hoop ik volgende week meer te kunnen delen over de structurele oplossing. Als hier iets bekend over is, dan zijn jullie de eerste die het horen!
@T-Mobile:
Ik ben door een medewerkster van T-Mobile gebeld en heb als workaround de T-Mobile TV app als oplossing aangeboden gekregen. Ik heb die nu in gebruik. Werkt zonder tv box. Veel te omslachtige interface, gids zoeken: 5 tot 6 klikken! en terugkijken en opnemen veel handelingen. Wel sneller doorspoelen 64x. Goed beeld. Kan T-Mobile dit verbeteren, dan heeft deze app meer potentie dan de Tv box en Dan kan die retour met €5,- korting!
niet de ideale oplossing maar iig iets. Ik laat je weten als ik weer tegen problemen aanloop.
Hi
Hi
Is er inmiddels al een structurele oplossing gevonden??
Groeten Claudia
Dankjewel dat jij in dit topic ook jouw verhaal deelt
Wanneer je op de '1' toets drukt bij het afspelen van je programma, zorgt dit er dan voor dat de problemen verdwijnen? Ik hoop dat dit tot een verbetering bij jou leidt. Daarnaast hoop ik volgende week meer te kunnen delen over de structurele oplossing. Als hier iets bekend over is, dan zijn jullie de eerste die het horen!
Hi
Hi guys, zoals ik voor het weekend aangaf hoopte ik dat ik een concrete update met jullie kon delen omtrent het Terug Kijken en Cloud Opnemen issue! Ik had heel graag wat anders mee willen delen, maar de permanente oplossing zal naar verwachting in het begin van het nieuwe jaar worden doorgevoerd. Zodra dit bekend is, dan ga ik dat met heel veel plezier met jullie delen.
Nou, ik zal er ook heel veel plezier aan hebben
Laten we hopen dat het eindelijk opgelost gaat worden……
Ik zou zeggen, deel je suf haha.
Overigens zijn er nog een zootje kleine issues naast deze grootste…..
Als je er aan toe bent geef je het maar aan dan zal ik ze ventileren……
Zorg in ieder geval dat je goed uitgerust bent en je ochtendbakkie al hebt gehad.
Hi
Mvg Claudia
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.