geluid tv valt regelmatig 1 sec weg

  • 22 May 2024
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Geluid valt regelmatig 1 sec weg 

ben net overgestapt en bij mijn kpn werkte alles prima nu niet meer sind ik Odido heb alles is net nieuw 

heb de modem al gereset met een prikker en nieuwe HDMI kabels aangesloten instelling op stereo gezet geluid blijft weg vallen heb spijt dat ik ben overgestapt 

 

 

Cal van Odido 23 dagen geleden

Hoi @Viscerale, heel fijn dat je aan de bel trekt, geen zorgen dit kunnen we absoluut samen oplossen! 😃 Ervaar je dit probleem op beide Mediaboxen of op slechts één van de Mediaboxen? Speelt het op bepaalde momenten of zenders of op alle momenten en zenders? Heb je nog extra geluidsapparatuur aangesloten of luister je met het geluid van de TV? 

Ik ben benieuwd, ik help je graag aan een effectieve oplossing!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Viscerale, heel fijn dat je aan de bel trekt, geen zorgen dit kunnen we absoluut samen oplossen! 😃 Ervaar je dit probleem op beide Mediaboxen of op slechts één van de Mediaboxen? Speelt het op bepaalde momenten of zenders of op alle momenten en zenders? Heb je nog extra geluidsapparatuur aangesloten of luister je met het geluid van de TV? 

Ik ben benieuwd, ik help je graag aan een effectieve oplossing!

Ik heb het op alle zenders en met allebei de media kastjes 

ik heb wel een soubbar die is gekoppeld optische kabel

ik heb dit bij mijn vorige internet provider niet gehad dus zit niet in mijn apparatuur 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Viscerale, komt het probleem alleen voor als je live tv kijkt? In dat geval zou het namelijk een bekend probleem kunnen zijn wat op dit moment op de Mediabox speelt, dit kan je in dit topic terugvinden. Een tijdelijke oplossing hiervoor is om de Mediabox te herstarten. We verwachten dit probleem op te kunnen lossen met de volgende software update! 

Ik heb het als ik tv kijk 

medis box heb ik al een keer gereset geeft geen verbetering

wanneer komt de update uit ongeveer

Reputatie 7
Badge +2

@Viscerale Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de update wordt uitgerold. Zodra ik meer weet, laat ik dit meteen weten!

Reageer