Geluid TV en Radio hapert

  • 8 February 2024
  • 31 reacties
  • 776 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Ze zijn al 28 dagen nog steeds super druk bezig achter de schermen? Om mijn probleem op afstand op te lossen….. "het kan langer duren dan normaal". Inmiddels duurt het al 3 maanden.

Reputatie 7
Badge +9

We zijn nog druk bezig met het testen van de nieuwe software @Christiaana. Zodra alles goed is zullen we een update gaan uitsturen. Excuses voor de lange wachttijd. 

Nah hier hetzelfde verhaal in februari melding gedaan van haperend geluid. Alleen beneden boven geen problemen. Inmiddels is een film bij netflix kijken hierdoor ook niet leuk meer. En de haperingen worxen met de dag erger. veel contact via messenger en telefoon en nog steeds geen oplossing en heel veel stilte. Vanaf december 2023 bij odido, alleen maar ellende. Meerdere keren beloftes voor compensaties als probleem is opgelost. Haha helaas dit blijkt moeilijk. Ik weet een hele goeie compensatie odido.... ontbinding van mijn contract!!! Daar zou ik mega blij van worden nog nooit zo ontevreden geweest over een provider en het enigste wat ik zou willen is gewoon tv kijken

Weer een maand verder. Jullie zijn nog steeds "druk" bezig met testen zeker? Via telefoon krijg ik geen reactie van jullie, hier op het forum word je aan het lijntje gehouden omdat jullie hier ook gewoon geen antwoord hebben (wees eens eerlijk) en zelfs op de door ons verzonden klachtenbrief krijgen we geen antwoord. Ronduit beschamend! Volgens mij heb ik jullie echt alle kansen gegeven om dit probleem op te lossen. Of niet? Vanaf vandaag gaan we daarom het abonnementsgeld storneren. Kijken of jullie nu wel in beweging komen.  

Zo, afgelopen 2 maanden heb ik terug geboekt aangezien het product totaal niet voldoet aan de beloofde kwaliteit. Komende rekeningen zullen telkens worden teruggeboekt totdat we de kwaliteit hebben die je mag verwachten. Ik wacht met smart op een belletje van jullie financiële afdeling waarom de rekeningen terug zijn geboekt zodat ik ze jullie geweldige service in geuren en kleuren onder de neus kan wrijven. 

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt geen belletje hoor. Wel een email met een termijn. Bij niet betalen wordt de internet lijn afgesloten. Daarna gaan de vorderingen naar een incasso bureau.

Wat normaal is dat als een klacht terecht is dat na het oplossen een creditfactuur wordt gemaakt voor de periode dat je (een deel) van de dienst niet kon gebruiken. Dat wordt dan op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Storneren/niet betalen is dus wel een optie,  maar schiet je ook jezelf in de voet.

Reageer