Als ik via de tv anywhere app op mijn Samsung s21 kijk met Bluetooth oortjes in loopt het geluid niet synchroon. Ik heb dit met verschillende type bt oortjes geprobeerd. Is hier een oplossing voor?
Hoi
Goed dat je dit bij ons afvraagt! Normaliter zou ik vragen om de app even opnieuw te installeren, maar heb een vermoeden dat je dit al hebt geprobeerd. Mocht dat niet het geval zijn, wil ik je vragen dit alsnog te doen. Ook is het belangrijk om het één en ander uit te sluiten:
- Is TV Anywhere de enige app die dit probleem kent?
- Welke versie van TV Anywhere heb je geïnstalleerd?
- Welke firmware versie kent het apparaat?
- Ervaar je dit bij live televisie of ook bij bijvoorbeeld Terug Kijken?
Met deze extra gegevens kunnen we verder kijken. Ik hoor het graag van je!
Ik heb inderdaad alleen met deze app het probleem. Met canal digitaal of de eurosport app niet.
Mijn smartphone (Samsung S21) de heeft Android versie 11 met de laatste beveiligingsupdates geinstalleerd.
De versie van de tv anywhere app is A 2.4.3
Zodra ik via Bluetooth luister gaat het geluid verkeerd. Zowel live als opgenomen programmas zijn dan niet meer synchroon.
Hopelijk helpt dit.
Hi
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.