Skip to main content

geluid tv

  • 12 July 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo, Het geluid valt met regelmaat weg of klinkt zeer dof graag zien wij hiervoor een oplossing desnoods in het ontbindenden van het contract. 

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Bad2026, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb direct een aantal metingen gedaan en ik zie dat je modem en Mediaox al een tijd niet opnieuw opgestart zijn. Zou je het modem in combinatie met de Mediabox opnieuw willen opstarten? De combinatie hiervan is belangrijk. Daarnaast zou ik je ook willen vragen of je het bekabeld op het modem zou wil testen. Ik hoor graag of dit voor verbetering zorgt!

Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana

Hi Ishana,

 

Bedankt voor je bericht. Wat betreft de meetingen, afgelopen woensdag is de mediabox 

van het stroom geweest ivm nieuw dressoir dus bijzonder dat jij niet kan terug zien. Het internet modem hebben wij pas sinds begin april dus nog maar drie maanden moet deze dan iedere maand gereset worden? Ik zal beide tegelijkertijd opstarten. Zojuist viel het geluid weg bij de volgende uitzending “droomhuis op het platte land” op SBS6 om 15.20uur 14-07 wij maken gebruik van een bekabelde verbindingen.

Kijk uit naar een oplossing .

Reageer