Hallo, Het geluid valt met regelmaat weg of klinkt zeer dof graag zien wij hiervoor een oplossing desnoods in het ontbindenden van het contract.
Hoi
Mocht dit het niet verhelpen, ontvang ik graag twee voorbeelden. Ons TV team is hier namelijk hard mee bezig. Ze ontvangen graag nog voorbeelden wanneer en op welke programma + zender je dit ervaart. Ook hoor ik graag of je op dat moment iets doet met de Mediabox/afstandsbediening. Dan kunnen ze sneller tot een oplossing komen! Groetjes, Ishana
Hi Ishana,
Bedankt voor je bericht. Wat betreft de meetingen, afgelopen woensdag is de mediabox
van het stroom geweest ivm nieuw dressoir dus bijzonder dat jij niet kan terug zien. Het internet modem hebben wij pas sinds begin april dus nog maar drie maanden moet deze dan iedere maand gereset worden? Ik zal beide tegelijkertijd opstarten. Zojuist viel het geluid weg bij de volgende uitzending “droomhuis op het platte land” op SBS6 om 15.20uur 14-07 wij maken gebruik van een bekabelde verbindingen.
Kijk uit naar een oplossing .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.