Sinds enkele dagen loopt het geluid en beeld niet meer synchroon op Veronica, zowel bij live kijken als bij terugkijken via begin gemist. Alle andere zenders geven geen probleem.
Er is niets veranderd verder in de hardware of software. Ik heb de tv box al een keer gereset maar dat maakt niks uit.
Wat zou ik nog kunnen proberen om het probleem op te lossen?
Beste antwoord door Kylan
Cal van Odido schreef:
Hi @Kylan, @fsiebrand77, & @Paximadia, wellicht is het jullie van het weekend al opgevallen maar inmiddels is het geluid weer goed gestemd! Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen dan raad ik aan om de TV Box kort van het stroom af te halen.
Voor nu wens ik jullie heel veel kijk- maar vooral ook luisterplezier toe! 😁
Hoi @petervvv, super fijn om te horen! Wij horen graag ook van anderen of het bij jullie opgelost is. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst! Groetjes, Ishana
Jammer genoeg is het bij mij, net als bij anderen weer terug.
Hey @tukster73, @Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt.
Ik ervaar het alleen bij Veronica en ook alleen op de dolby digital audio track (stereo is wel synchroon); overigens bij elk veronica programma (net even gechecked).
Hey @tukster73, @Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.