Skip to main content

Sinds enkele dagen loopt het geluid en beeld niet meer synchroon op Veronica, zowel bij live kijken als bij terugkijken via begin gemist. Alle andere zenders geven geen probleem.

Er is niets veranderd verder in de hardware of software. Ik heb de tv box al een keer gereset maar dat maakt niks uit. 

Wat zou ik nog kunnen proberen om het probleem op te lossen?

Hoi @petervvv, super fijn om te horen! Wij horen graag ook van anderen of het bij jullie opgelost is. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst! Groetjes, Ishana

Jammer genoeg is het bij mij, net als bij anderen weer terug.

Kan je dit weer aankaarten bij jullie TV-team?


Hey @tukster73, @Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt. 


Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD


Hi Tommie,

Ik ervaar het alleen bij Veronica en ook alleen op de dolby digital audio track (stereo is wel synchroon); overigens bij elk veronica programma (net even gechecked). 


Hey @tukster73@Eric70 & @petervvv, graag ontvang ik van jullie een programma en tijdstip waar jullie dit op ervaren. Dan kan ik het doorzetten en hopelijk snel voor jullie oplossen! Alvast bedankt. 

Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD


Vikingschool 14.50 uur Veronica/Disney XD

Hier hetzelfde! Sinds gisterenochtend!


Ik had het bij de film Knight&Day  op dinsdag 20:25 tot 22:39

Maar ook nu King of Queens om 18:26

Eigenlijk de hele tijd door


Zelfde probleem hier al 2 dagen


Sinds deze week loopt geluid van Veronica niet synchroon. Op TV-box met audio setting Dolby AC.

 

Entone Amulet 5xx (HD recorder) HDMI uitgang naar TV ingang HDMI ARC.

Dolby AC => Veronica niet synchroon.

Stereo => Veronica wel synchroon.

 

Het is alleen de Veronica stream. Blijkbaar is wordt de 5.1 audio niet goed gecodeerd in de stream.

Wordt de Veronica stream in een ander formaat verzonden dan ander streams?

 

 


Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!


Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!

Het loopt inmiddels weer goed!


Thanks all, ik heb het doorgezet naar ons TV-team!

Het loopt inmiddels weer goed!

Klopt. Probleem bleek uiteindelijk in het bronsignaal te zitten. Dit is door onze leverancier vanmiddag opgelost.


Ja goed werk


Reageer