Op kanaal 11 loopt het geluid niet synchroon (geluid loop achter) met het beeld op de nieuwe tv-box. Ook het aanzetten van de pass-through helpt niet.
Hi
Ik heb gereageerd in je andere topic. Bij deze sluit ik dit topic.
Hi
Software Firmware Mediabox:
Voorbeeld Zender:
Tijd (belangrijk welk tijdstip om logging te vinden van het probleem):
Programma EPG:
Dolby dolby yes or no:
External Soundsystem Soundbar or 5,1?:
Alvast heel erg bedankt!
Hi
Software Firmware Mediabox: 12.8.3939
Voorbeeld Zender: NPO1, rtl-z, maar eigenlijk alle zenders
Tijd (belangrijk welk tijdstip om logging te vinden van het probleem): 13:00, maar eigenlijk altijd
Programma EPG: ?
Dolby dolby yes or no: Beiden. Ook geprobeerd met en zonder pass-through, met is iets beter.
External Soundsystem Soundbar or 5,1?: B&O televisie met b&o externe en interne speakers, geen 5.1
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb voor het testen ook nog:
- de ont, en de router en switches gereset
- de mediabox van de stroom gehad en opnieuw opgestart
- Gekeken naar de lipsync op npo 1 op de app, die loopt wel synchroon.
Hi
Software Firmware Mediabox: 12.8.3939
Voorbeeld Zender: NPO1, rtl-z, maar eigenlijk alle zenders
Tijd (belangrijk welk tijdstip om logging te vinden van het probleem): 13:00, maar eigenlijk altijd
Programma EPG: ?
Dolby dolby yes or no: Beiden. Ook geprobeerd met en zonder pass-through, met is iets beter.
External Soundsystem Soundbar or 5,1?: B&O televisie met b&o externe en interne speakers, geen 5.1
Alvast heel erg bedankt!
Ik heb voor het testen ook nog:
- de ont, en de router en switches gereset
- de mediabox van de stroom gehad en opnieuw opgestart
- Gekeken naar de lipsync op npo 1 op de app, die loopt wel synchroon.
PS voor de duidelijkheid. Het geluid komt EERDER binnen dan het beeld!!
Vandaag sync weer slecht op kanaal 11 (rtl-z). De hele dag, passthrough aan, ac3 aan.
Hi
Op npo 1 loopt het geluid nu nog steeds iets voor op het beeld.
12:00 vandaag. Npo2 journaal geluid loopt voor op beeld. Ac3 en passthrough aan.
Hi
Ook vandaag weer op alle zenders die ik keek geluid voor beeld Ook op NPO1. Hoe kan ik jullie helpen dit op te lossen? Video's maken, praten met de techies. Zeg het maar…….
Hoi
Vandaag 1400 weer stevig lipsync issue op kanaal bbc world news 242
Is hier al voortgang op. Lipsync issues zijn nog altijd zeer storend!!!
Hoi
Inmiddels een maand verder. Nog steeds hetzelfde issue…..
Hey
We zijn weer een tijd verder. Ik zag op een andere post dat de reactie van Odido was dat eea opgelost is omdat er geen nieuwe voorbeelden binnenkomen. Dit komt denk ik omdat mensen het opgeven, omdat er toch niets verbetert!. Ik heb nog steeds lipsync issues, op alle kanalen en op alle tijden. RTL-Z is daarvoor bij mij een goed voorbeeld, omdat de nieuwslezer in beeld is en je dan eea goed kunt zien. En nee, svp niet weer om een tijd en zender vragen, dit speelt ALTIJD, zender RTL-Z, zowel op de app als via de mediabox, en zowel op stereo als niet.
Dit zouden jullie toch zelf ook moeten kunnen zien? De oplossing zou 3 maanden geleden worden getest……..
Hi
17:38 RTL-Z lipsync issue
Hoi
Rtl-z nu 17:32
Hoi
Het nieuws, en ik deed niets met de box of afstandsbediening
Hoi
Ik ga voor je duimen dat we snel de speld in de hooiberg vinden, ik zie je graag weer binnenkort genieten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.