Geluid hapert en valt regelmatig weg

  • 7 May 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Sinds een tijdje valt bij al onze Amino Aria 610 boxjes (3 stuks) steeds het geluid weg. Het kan een paar seconden tot een paar minuten duren voordat het geluid weer hersteld is. Kan hier iets aan gedaan worden? Of kan ik vervanging krijgen voor deze drie boxjes.

 

Groeten,

Riny

Tommie van Odido 12 dagen geleden

Hi @RinyFeller, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Daarom help ik je hier graag mee. Ik kan de drie Amino's voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox. In dit topic lees je alles over de Mediabox:  

Neem gerust de tijd om dit topic door te nemen en dan hoor ik graag of ik de TV Boxen van je mag omruilen en hopelijk is daarmee je probleem ook opgelost!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RinyFeller, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Daarom help ik je hier graag mee. Ik kan de drie Amino's voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox. In dit topic lees je alles over de Mediabox:  

Neem gerust de tijd om dit topic door te nemen en dan hoor ik graag of ik de TV Boxen van je mag omruilen en hopelijk is daarmee je probleem ook opgelost!

Ik ga accoord met het wisselen van de Animo’s voor de Mediaboxen. Alvast hartelijk dank.

Moet ik de Animo’s terug sturen (na het ontvangen van de Mediaboxen) of kan ik ze naar een recycling bedrijf brengen?

Nogmaals bedankt.

Riny

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RinyFeller, ik heb zojuist de TV Boxen omgeruil voor de Mediaboxen. De Amino Aria 610 hoeven we inderdaad niet meer retour en mag naar een recycle punt! Alvast veel kijkplezier.

Reageer