Vorige week heb ik een film gehuurd. Deze heb ik niet kunnen kijken omdat er een error was. Zojuist heb ik de film opnieuw gehuurd maar ik krijg weer dezelfde melding. Ik heb de stekker al uit de box en het modem gehaald maar het werkt nog steeds niet. Wat kan ik hier aan doen? Ik ben nu inmiddels €10 kwijt aan films die ik niet eens heb kunnen zien.
Hi
Ik ga in ieder geval doorgeven dat The Addams Family niet bleek te werken en dit gaan we verder uitzoeken!
Hoi Brian,
De boxen zijn rechtstreeks aangesloten op het modem.
Ik denk niet dat dit probleem aan de film zelf ligt. Als ik de videoshop open dan lijkt alles helemaal vast te lopen, ondanks dat alles is gereset.
Hey
Bedankt voor de aanvulling. Zo te lezen gaat er iets niet goed bij jouw videoshop. Ik heb de aanvullende informatie gedeeld met onze techneuten en zij gaan hiermee aan de slag. Speelt het probleem ook wanneer je een fabrieksreset van je TV Box uitvoert?
Hoi,
Inmiddels heb ik ook een fabrieksreset gedaan. Helaas werkt het nog steeds niet.
De wifi werkt ook bijna niet meer, zou het hiermee te maken kunnen hebben?
Hey
Jammer dat de fabrieksreset het probleem niet heeft weten op te lossen. Dan ligt de oplossing nu in de handen van onze techneuten. Zodra we een update ontvangen, brengen we je gelijk op de hoogte.
Daarnaast geef je aan wifi problemen te ervaren. Ervaar je langzame/wegvallende wifi? Of zie je de wifi helemaal niet tussen je verbindingen staan? Ook raad ik je aan om eens een kijkje te nemen in ons Wifi-topic, daar staan tal van tips die je een eind op weg kunnen helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.