Skip to main content

Hallo. Ik zit sinds maandag zonder zenders behalve 1 2 en 3. Dit kan toch niet

En het kan nog 3 tot 8 werkdagen duren voor dat het MISSCHIEN wordt opgelost.


Dat is algemeen bekend dat het even duurt, zouden ze gewoon in de algemene voorwaarden en een disclaimer op de website moeten plaatsen, bij storingen duurt het minstens een week voordat de technische afdeling er naar gaat kijken of ze het kunnen oplossen.

 

 


Goedemorgen @rachida assagraui, welkom op de Community! 

Het ontbreken van een groot aantal zender (alles behalve de NPO zenders) is een bekende bug bij T-Mobile TV. Dit probleem is gelukkig al enige tijd in onderzoek bij ons TV team en er wordt aan een definitieve oplossing gewerkt. 

Voor updates rondom deze specifieke bug, kun je terecht in ons speciale verzameltopic (de link is klikbaar). Uiteraard word jij ook op de hoogte gehouden aangaande het lopende onderzoek aan jouw kant. Sorry dat je langer wacht dan gebruikelijk. Door extreme drukte is de verwerkingstijd opgelopen naar maximaal acht werkdagen.


Reageer