Sinds gisteren alleen nog maar zenders 1,2 en 3. Klantenservice kon niet helpen en ook webcare komt met oplossing herstarten. Alles al geprobeerd en niets helpt.
Sinds gisteren alleen nog maar zenders 1,2 en 3. Klantenservice kon niet helpen en ook webcare komt met oplossing herstarten. Alles al geprobeerd en niets helpt.
Zelfde probleem Inekeblk
Hi
Fijn dat jullie ons op de hoogte brengen dat jullie alleen naar NPO 1,2 en 3 kunnen kijken. Excuus dat dit door de overzetting naar ons nieuwe TV platform is gebeurd. Zo te zien hebben jullie al het feedback topic gevonden voor T-Mobile TV waarin wij aangeven dat wij met man en macht aan de slag zijn om dit op te lossen. Zolang het jullie wel lukt om deze drie zenders én ons TV menu te zien, ligt het aan een bug van T-Mobile TV. Wij doen er alles aan, en hopelijk hebben wij het snel opgelost!
We zullen het zien. Maar als ik had geweten dat testen inhoud dat je nauwelijks tv kan kijken dan was ik er niet aan begonnen. Neem aan dat hier wel een financiële compensatie tegenover staat.
@ Cal ik zit al 5 dagen zonder TV en de weekend komt eraan. Ik blijf netjes richting jullie, ook aan de telefoon. Als dit volgende niet opgelost is dan eis ik een financieel compensatie. Dit staat in jullie voorwaarde, als jullie dit weigeren dan ga ik hier werk van maken, iedereen mag het weten. Ik heb mij opgegeven voor een test om jullie te helpen en wat gebeurt er ik krijg alleen NED 1,2 en 3 en dit sinds maandag (19 okt). Dit is op z’n zachts gezegd heel erg vies richting ons. Ik wil dat jullie dit serieus nemen ( lees: het probleem oplossen) maar ik eis echt een financieel compensatie.
Hallo tmobile gebeurt er nog wat
Ik heb ook tot op heden alleen Ned 1 2 en 3.
Lijkt wel of wij de enige twee zijn met deze problemen. Lijkt me niet. Zie op de community berichten van vorig jaar met dezelfde problemen. En nu nog steeds niet opgelost. Denk er sterk over om op te zeggen.
Ik snap er ook niets van, ik heb letterlijk 7 keer gebeld sinds vorig week maandag. Tot op heden geen resultaat. Als dit binnen enkeledagen niet opgelost ik dan zeg al mijn contracten op. Wij zijn de dupe van een TEST PILOT.
Na mijn reactie richting t-mobile over opzeggen lijkt er plots enige beweging in te komen. Misschien een idee
Hoi
Gelukkig is er licht aan het eind van de tunnel: onze TV experts hebben aangegeven op zeer korte termijn met (een) update(s) te komen. Dit neemt niet weg dat het te lang geduurd heeft natuurlijk, daarom hebben wij als moderators ook gevraagd of er schot in de zaak kan komen en dat lijkt nu eindelijk te gebeuren. Bedankt voor jullie feedback en geduld, ik weet dat de wachttijd niet makkelijk geweest is. Helemaal niet in deze barre tijden. We spreken elkaar snel in het andere topic, beloofd!
Net nieuw abbonnement, ook dit probleem. uiteraard niet blij mee om het voorzichtig uit te drukken. telefonische helpdesk worden we ook niet blij van. Computer “Lotte” die niets begrijpt, vele malen minder intelligent dan SIRI blijkbaar. Een poging voor medewerker van vlees en bloed aan de lijn te krijgen maar opgegeven, telefoonkosten rijzen dan de pan uit, Grrrr
Wim van der Biessen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.