Sinds twee dagen last dat internet er steeds uitvalt. Modem netwerk brandt rood of niet. Soms mazzel en even verbinding. Alles uiteraard opnieuw opgestart zonder resultaat. Sinds nieuwe update odido haperende tv gids, langzaam. Aub zsm hulp!
Hallo
Kan je eens de internetkabel tussen ONT en router vervangen en de ONT herstarten?
Voorzie de router ook eens van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld. Brengt dit verbetering?
Hoi
helaas werkt niets, er gaat hopelijk snel een monteur langs komen. Heb een mail gehad vanuit de klantenservice
Hoi
Ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion bij je thuis!
Hoi
dank voor het aanmaken, ik vind het toch wel erg jammer als er telefonisch gezegd wordt dat er direct een melding wordt gemaakt zodat er vandaag nog een monteur had langs kunnen komen en dat achteraf nu blijkt dat er niets aangemaakt is.
daarnaast hebben we vanmorgen wel weer verbinding gehad maar lijkt hij in de avond moeite te hebben met verbinden alsof hij afgetapt wordt. Kan het zo zijn dat het savonds te druk wordt op de kast en dat hij daardoor ons niet meer kan voorzien van internet?
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.