Skip to main content

Geen TV verbinding sinds vrijdag 21 maart.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik woon in Eindhoven en heb sinds vrijdag 21 maart jl geen TV verbinding meer. Ik heb modem en media-box gereset, maar dat heeft niet geholpen. Het lijkt erop dat de TV geen verbinding met de server kan maken.

Gaarne advies.

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hoi ​@Ricardido, welkom op onze Community!

Ik wil dat je ongestoord tv kunt kijken, daarom kijk ik graag met je mee. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen verbinding met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en weer aanzetten? Dan krijg ik als het goed is wel een goede verbinding met het modem tot stand. Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken! Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@Ricardido, welkom op onze Community!

Ik wil dat je ongestoord tv kunt kijken, daarom kijk ik graag met je mee. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen verbinding met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en weer aanzetten? Dan krijg ik als het goed is wel een goede verbinding met het modem tot stand. Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken! Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

Hallo Tommie, ik heb zojuist de door jou gevraagde aktie uitgevoerd. 

Ik ben benieuwd. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen