Net ff gebeld met T-Mobile omdat we op drie kastjes geen tv kunnen ontvangen. Zeggen ze heel netjes en beleefd dat er 1 augustus wel een monteur kan komen. Dan vraag je vervolgens of het niet mogelijk is om in ieder geval dan de modem om te ruilen om uit te sluiten dat het niet daar aan legt. Mogen ze dat niet. Alles doet het voor de rest op de modem. Alleen krijg ik nergens tv signaal
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Winger1972
Dat is wel heel raar ja.
Hebben ze ook een reset en repro uitgevoerd ? dat wil nog wel eens werken.
Heb je een nieuwe aansluiting en heeft het nooit gewerkt ? welk modem heb je ?
ben je toevallig verhuisd en heb of had je glasvezel ?
Dat is wel heel raar ja.
Hebben ze ook een reset en repro uitgevoerd ? dat wil nog wel eens werken.
Heb je een nieuwe aansluiting en heeft het nooit gewerkt ? welk modem heb je ?
ben je toevallig verhuisd en heb of had je glasvezel ?
Alles al geprobeerd, maar kunnen het niet vinden. Heb al enige jaren tv van ze. En dan zeggen ze nog dood leuk 1 augustus hebben we wel een monteur voor u. Internet doet het gewoon.
Hey @Winger1972 ,
Oef dat klinkt niet best. Heel vreemd dat je internet het wel nog doet, maar je TV niet. Heb je ook al geprobeerd om de TV Boxen direct één voor één op het modem aan te sluiten?
Als noodoplossing kun je wél gebruik maken van TV Anywhere. Dan kun je in ieder geval wel TV blijven kijken tot aan de monteursafspraak. Sorry voor het ongemak!
Oef dat klinkt niet best. Heel vreemd dat je internet het wel nog doet, maar je TV niet. Heb je ook al geprobeerd om de TV Boxen direct één voor één op het modem aan te sluiten?
Als noodoplossing kun je wél gebruik maken van TV Anywhere. Dan kun je in ieder geval wel TV blijven kijken tot aan de monteursafspraak. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.