Sinds de upgrade van mijn abonnement naar Premium heb ik geen TV meer. Alle truukjes die worden aangedragen via de officiele kanalen natuurlijk wel geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen, but no cigar.
Voor de upgrade had ik ook al problemen, waarbij ik alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 kon kijken. Nu weet ik niet meer of dit samenviel met het aanvragen van de upgrade of dat er die nacht iets door T-mobile aan het netwerk werd gesleuteld (van 21 op 22 september).
Het is nog een oude Entone 510b, met een Vodafone logo op de AB . Het modem is wel vervangen, van Draytek naar Zyxel. De TV zit, net als bij de Draytek, direct aangesloten op poort 4. Als ik de boel naar fabrieksinstelling reset zie ik wel dat er firmwares etc worden binnengehaald.
Nu zag ik in de beheeromgeving dat er de volgende melding staat: “T-Mobile TV abonnement is besteld We sturen de TV Box(en) zo snel mogelijk naar je op. Je ontvangt hierover ook nog communicatie per e-mail. Check ook hier de status van je bestelling”
Maar er is verder geen status in te zien op die pagina: “Er zijn op dit moment geen lopende bestellingen, wijzigingen of opzeggingen.”
TV kijken via Anywhere en dan casten naar de tv werkt prima als tussentijdse oplossing, het zapt alleen niet zo lekker.
Dus, rara?
/edit: ik lees al in andere topics dat het migratie problemen zijn, gemixt met andere problemen.