Beantwoord
Geen TV-signaal
Waarom heb ik nu weer geen tv signaal, heb al verschillende keren gereset
Beste antwoord door Dave
Hoi Schoppie,
Dat klinkt niet best! Heb je daar op dit moment nog steeds problemen mee? :S
Heb je al een powerflip gedaan als reset? Dit doe je als volgt:
1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.
Ik hoor graag of het hiermee gelukt is om dit probleem op te lossen!
Bekijk origineelDat klinkt niet best! Heb je daar op dit moment nog steeds problemen mee? :S
Heb je al een powerflip gedaan als reset? Dit doe je als volgt:
1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.
Ik hoor graag of het hiermee gelukt is om dit probleem op te lossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.