Jullie zijn niet bereikbaar, ik heb geen tv ontvangst, alle stekkers al geprobeerd, graag een oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Janennet,
Welkom op de forum van T-Mobile.
Normaal zou ik je niet graag doorsturen want wij zouden je ook moeten kunnen helpen. Maar het lijkt me erg vervelend dat je geen TV ontvangst hebt en daar wil je natuurlijk snel een oplossing voor. Misschien is bellen nu toch wel een snellere oplossing dan hier op de forum te plaatsen.
Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kan vinden. Lukt dat niet? Bel gratis met 0800-0092.
Succes!
Welkom op de forum van T-Mobile.
Normaal zou ik je niet graag doorsturen want wij zouden je ook moeten kunnen helpen. Maar het lijkt me erg vervelend dat je geen TV ontvangst hebt en daar wil je natuurlijk snel een oplossing voor. Misschien is bellen nu toch wel een snellere oplossing dan hier op de forum te plaatsen.
Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kan vinden. Lukt dat niet? Bel gratis met 0800-0092.
Succes!
Hi Janennet,
Balen dat je geen ontvangtst meer hebt. Zou je het volgende kunnen proberen?
1. TVBox uitzetten(stekker eruit)
2. Router resetten met een nagel of tandenstoker
3. Router opnieuw opstarten
4. Als de router klaar is kan je de TvBox weer aanzetten
Ik hoor graag of dit heeft gewerkt! 🙂
Balen dat je geen ontvangtst meer hebt. Zou je het volgende kunnen proberen?
1. TVBox uitzetten(stekker eruit)
2. Router resetten met een nagel of tandenstoker
3. Router opnieuw opstarten
4. Als de router klaar is kan je de TvBox weer aanzetten
Ik hoor graag of dit heeft gewerkt! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.