Skip to main content

Geen tv ontvangst

  • 20 februari 2017
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Jullie zijn niet bereikbaar, ik heb geen tv ontvangst, alle stekkers al geprobeerd, graag een oplossing.

2 reacties

  • 0 reacties
  • 20 februari 2017
Hoi Janennet,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Normaal zou ik je niet graag doorsturen want wij zouden je ook moeten kunnen helpen. Maar het lijkt me erg vervelend dat je geen TV ontvangst hebt en daar wil je natuurlijk snel een oplossing voor. Misschien is bellen nu toch wel een snellere oplossing dan hier op de forum te plaatsen.

Check eerst online op onze Klantenservice-pagina of je antwoord op je vraag kan vinden. Lukt dat niet? Bel gratis met 0800-0092.

Succes!

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 februari 2017
Hi Janennet,

Balen dat je geen ontvangtst meer hebt. Zou je het volgende kunnen proberen?

1. TVBox uitzetten(stekker eruit)
2. Router resetten met een nagel of tandenstoker
3. Router opnieuw opstarten
4. Als de router klaar is kan je de TvBox weer aanzetten

Ik hoor graag of dit heeft gewerkt! 🙂

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen