Vorige week een snelheidsverhoging aangevraagd.
Nieuw modem ontvangen en de mail vanuit Tmobile voor een monteurs afspraak te maken.
Deze hebben we zelf doorgeschoven voor na de vakantie. Eerder niet thuis en geen tijd. Vrijdagavond laatste gebruik van alle diensten.
Terug van vakantie (woensdag) en geen internet en tv meer. Bellen met Tmobile…...Ze hebben zelf de migratie doorgevoerd. Maar de monteur van Gidion is nog niet aangestuurd. Woensdag avond toch een monteur van Gidion. Die merkte op dat er geen signaal naar binnen kwam. Oorzaak ligt in de centrale. Donderdag KPN in de wijkcentrale gaan kijken en jawel een kapotte kabel. Donderdag wel weer internet maar geen TV. Weer bellen met Tmobile…… Ah ha de TV diensten staan uit. Die moeten door de backoffice aangezet worden. Nu is het vrijdag avond. op het moment van typen zit ik al 40minuten met Tmobile aan de telefoon. Wat blijkt. Alles staat aan maar er moeten nieuwe tv boxen komen???? Die zijn er dinsdag pas. Ligt het aan mij of is dit de omgekeerde wereld. De beste mevrouw aan de andere kant van de lijn word er ook moe van.