Skip to main content

bij het afsluiten van een nieuw thuis abonnement heb ik geen inlog gegevens ontvangen om tv te kunnen kijken, wanneer ik dit op odido.nl opzoek dan is deze pagina niet beschikbaar,

wachtwoord vergeten heb ik ook al gedaan maar alsnog zie ik op het account niet een abonnement staan.

 

Hoi @jelle.h, ik begrijp dat je die graag in handen hebt, ik help je graag met de zoektocht! In een van de bestelbevestigingen die wij per email naar je hebben verzonden staan je TV Inloggegevens. Mocht je dit niet terug kunnen vinden, dan kan je de gegevens ook opzoeken via de TV instellingen pagina in jouw Mijn Odido account: TV Instellingen.

Ook ik zoek graag de gegevens voor je op, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen, ik zie je graag van TV genieten! 😄


Reageer