Skip to main content

Geen TV in Woerden

Internet etc werkt normaal, maar geen TV via de mediaspelers en via de TV-app. 
is dit een landelijke storing of alleen in Woerden.

volgens Odido is er geen storing met TV bekend.

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Via Facebook ook een berichtje gestuurd en dit was het antwoord:

Hi Jaco,

Het is niet meer dan logisch dat je hier meer duidelijkheid over wil en wil weten wat er aan de hand was. Gisteren waren er inderdaad tijdelijk problemen met TV kijken in Woerden, ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden dat je hier niet goed over geïnformeerd bent. Je kan altijd op onze community in de gaten houden of er iets speelt zodat je altijd op de hoogte bent: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385.

Ik ben ontzettend blij om te zien dat het nu helemaal gelukt is om de ESPN dagpas vergoed te krijgen, dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen in de toekomst, laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!

Groetjes,
Nora

18 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 april 2025

Hier (Woerden) hetzelfde en geen telefonie 

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 6 april 2025

Hier (ook Woerden) geen tv & WiFi....

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 april 2025

Hier ook zelfde probleem al is er volgens de website geen storing. Jammer dat dit niet gelijk bijgewerkt wordt met een indicatie hoe lang het gaat duren of wat je eraan kan doen. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

Hier (ook Woerden) hetzelfde. Wordt hier aan gewerkt dat iemand weet. Zie op de site niets terug, net of het niet bekend is.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 april 2025

Hier ook ruk. Kan niet inloggen.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 april 2025

Storing melden wel zo handig toch

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

Waar meld je dat dan want ze zijn niet meer telefonisch bereikbaar.  En de website of chatbot kent geen mogelijkheid om te melden

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 april 2025

Dat is odido....je kan geen contact opnemen 

• 1 reactie
  • 6 april 2025
jc.wessels schreef:

Internet etc werkt normaal, maar geen TV via de mediaspelers en via de TV-app. 
is dit een landelijke storing of alleen in Woerden.

volgens Odido is er geen storing met TV bekend.

Hier zelfde probleem. Idiote bot geeft ook geen antwoord en biedt je doodleuk aan om met een adviseur te chatten die er natuurlijk niet is. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 april 2025

Beetje mazzel als een MODERATOR  leest wat voor klacht er is?. Begin steeds meer gevoel te krijgen bij de opmerking dat odido prutsers zijn. Gelukkig werkt netflix nog. Misschien toch weer terug naar ziggo ;-)

• 1 reactie
  • 6 april 2025
jc.wessels schreef:

Ik heb hier geen odido tv sind vanmiddag op chromecast en telefoon.  En heel slecht internet en inmiddels helemaal geen internet meer. 

Was sinds 2mb download en 10mb upload ipv 700-800

• 2 reacties
  • 6 april 2025

Hier in Woerden ook geen tv en internet 

wat is er loos 

• 1 reactie
  • 6 april 2025

Mediabox kan niet uitgeschakeld worden, het blauwe lampje blijft branden.

Daardoor is de ontvangst van een televisiekanaal onmogelijk.

Ik zou graag van u een andere Mediabox willen ontvangen.

• 2 reacties
  • 6 april 2025

In Montfoort precies hetzelfde. App zegt geen verbinding te maken. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 april 2025

Heb vandaag (maandag 7 april) gebeld naar Odido, maar ze ontkennen gewoon keihard dat er een storing was. Ik wijs ze op dit community bericht en meldingen op allestroingen.nl en ze ontkennen gewoon. En vragen waarom ik het gisteren niet gemeld heb… Eeeh… omdat dat telefonisch niet kan op zondag?

Waardeloos dit. Was tot nu toe een tevreden klant (vanaf sept 2024), maar dat is nu niet meer zo… Jammer.

• 2 reacties
  • 7 april 2025

Zojuist moest ik mijn apparaat opnieuw verbinden met de odido app, waarschijnlijk hebben ze de boel gereset. 

Flauw dat ze ontkennen dat er een probleem was. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 april 2025
Yellowuser schreef:

Zojuist moest ik mijn apparaat opnieuw verbinden met de odido app, waarschijnlijk hebben ze de boel gereset. 

Flauw dat ze ontkennen dat er een probleem was. 

Gisteravond om ongeveer 21.30 kon ik hier in Woerden weer inloggen met klantnummer en toegangscode in de tv app… Heel flauw allemaal. Ik had gistermiddag een dagpas ESPN gekocht om voetbal te kijken en na heel veel vijven en zessen hebben ze deze zojuist gecrediteerd. Zouden ze dat doen als er ECHT GEEN storing was geweest?… ;-)

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 april 2025

Via Facebook ook een berichtje gestuurd en dit was het antwoord:

Hi Jaco,

Het is niet meer dan logisch dat je hier meer duidelijkheid over wil en wil weten wat er aan de hand was. Gisteren waren er inderdaad tijdelijk problemen met TV kijken in Woerden, ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden dat je hier niet goed over geïnformeerd bent. Je kan altijd op onze community in de gaten houden of er iets speelt zodat je altijd op de hoogte bent: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385.

Ik ben ontzettend blij om te zien dat het nu helemaal gelukt is om de ESPN dagpas vergoed te krijgen, dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen in de toekomst, laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar!

Groetjes,
Nora

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen