Nadat de glasvezelmonteur is geweest hebben we geen tv meer. Dat was op 7 september. Nu dus al 2,5 week geleden.
Na een aantal keren de stappen te hebben doorlopen nog steeds niks. Vervolgens bel ik zelf met Tmobile om te vragen naar de status. Ze werken alleen tussen 9 en 17 uur. En het verzoek om de tv-box aan te laten staan. Als ik daarna vraag of ze mij willen bellen als ze een meting op afstand wil doen, dan wordt er gezegd dat ze dat niet doen.
Een andere optie was het opsturen van een nieuwe tv box.
Als ik van tevoren had geweten dat dit het gevolg was was ik overgestapt naar een andere leverancier. En dan wil T-mobile de beste worden voor Thuis??? Ze moeten nog heel veel leren.
Elke keer wordt er gezet dat ze het heel vervelend vinden en dat de medewerkers niet meer voor me kunnen doen dan een notitie achter laten.
Uitermate slechte ervaring/service en ik ben benieuwd wat T-mobile gaat doen en wat ze gaan compenseren.