Skip to main content

Hallo, als ik een opname op mijn Amino Aria 7x interactieve TV box heb gekeken en de volgende dag de box aanzet om gewoon TV te kijken, dan heb ik geen beeld. Na reset van de box heb ik wel weer beeld. Is dit probleem bekend? Een jaar geleden heb ik hierover de klantenservice gebeld maar de dame kon mij alleen helpen met standaard stappen als box resetten, router resetten etc. Dat heeft allemaal niet geholpen.

Hi @jarndt, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord televisie kunt kijken. Ik help je hier graag verder mee, kan je een aantal vragen voor mij beantwoorden?

 

  • Welke kleur lampje brandt op de TV Box?
  • Is het TV menu zichtbaar?
  • Kan je kijken welke HDMI-modus je hebt ingesteld? Je vindt deze optie in het Menu onder Instellingen - TV Box - HDMI Modus.
  • Zou je ook voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile!

Hi @Tommie bedankt voor je reactie!

Hierbij de antwoorden op de vragen.

  • Welke kleur lampje brandt op de TV Box? Rood als hij uitstaat en blauw als iik TV kijk.
  • Is het TV menu zichtbaar? Ja, via de knop 'Menu' op de afstandsbediening van de TV Box
  • Kan je kijken welke HDMI-modus je hebt ingesteld? Je vindt deze optie in het Menu onder Instellingen - TV Box - HDMI Modus. De modus staat op standaard.
  • Zou je ook voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile! Dat zal ik doen!

Wellicht ook handig om te weten:

- Ik heb een Samsung breedbeeld TV die ca 13 jaar oud is 

- De TV Box is aangesloten via een receiver.

- Als ik de TV Box herstart knippert het beeld een aantal keer en zie ik strepen in beeld


Hi @jarndt, bedankt voor je uitgebreide uitleg!

Ik gok dat je bij je klantnummer je TV-klantnummer ingevuld hebt. Als je naar My T-Mobile gaat en dan naar Instellingen, dan staat je klantnummer boven aan in Bold lettertype: Klantnummer: ABC12345, het klantnummer heeft drie letters en vijf cijfers.

 

Omdat ik nog niet je verbinding kan checken: Heb je de TV Box direct op het modem aangesloten of via wifi? Zou je HDMI-modus 2,3 of 4 kunnen uitproberen? Dit kan vaak ook de oorzaak zijn!


Hi @Tommie  excuses voor de late reactie! Ik heb mijn klantnummer gevonden op een factuur 😉 **** (bewerkt door moderator i.v.m. delen privégegevens). De TV Box is via WiFi aangesloten en op de receiver. Het modem staat namelijk in de meterkast.

Ik zal de HDMI modus sowieso veranderen.


Heel erg bedankt @jarndt! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


Reageer