Skip to main content

geen tv

• 5 april 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Zijn er in koog ad zaan problemen met de tv aansluiting?

Gisterenavond alles al 2x gereset, niet gelukt en nog steeds niet. Heeft het zin om het nogmaals te proberen?

Groetjes ursula

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hoi ​@Urssie, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zonder zorgen je favoriete programma's kunnen bekijken. Ik zoek dit daarom graag voor je uit. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en controleren of er iets aan de hand is of niet. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13759 reacties
  • 7 april 2025

Hoi ​@Urssie, welkom op onze Community!

Je moet natuurlijk zonder zorgen je favoriete programma's kunnen bekijken. Ik zoek dit daarom graag voor je uit. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en controleren of er iets aan de hand is of niet. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen