Onderstaande reactie ontving ik n.a.v. mijn reactie op trustpilot. Zouden jullie contact kunnen opnemen?
Antwoord van Odido
Een uur geleden
Goedemorgen Jenny, onze oprechte excuses voor deze ervaring! Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer TV kunnen kijken en we doen er graag alles aan om dit voor je te regelen. Wil je ons een privébericht sturen via webcare over de situatie of een screenshot van jouw review op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland)? Stuur ons daar ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag! Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Groet, Demy van Odido.