Skip to main content

Onderstaande reactie ontving ik n.a.v. mijn reactie op trustpilot. Zouden jullie contact kunnen opnemen?

 

Antwoord van Odido

Een uur geleden

Goedemorgen Jenny, onze oprechte excuses voor deze ervaring! Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer TV kunnen kijken en we doen er graag alles aan om dit voor je te regelen. Wil je ons een privébericht sturen via webcare over de situatie of een screenshot van jouw review op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland)? Stuur ons daar ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag! Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Groet, Demy van Odido.

Welkom op onze community! @DeLotus 

Dank je wel dat je contact met ons opneemt n.a.v. je Trust Pilot review. Ik help je uiteraard graag verder!

Wil je mij nog een link of kopie sturen van jouw deel van de review? Dan weet ik meteen waar het over gaat en kan ik gericht voor je op zoek naar de juiste oplossing!


Reageer