Skip to main content

hoi sinds eerder deze avond hebben wij geen tv meer, we hebben nog een tele ontvanger maar nu krijgen we de melding, "geen netwerkverbinding", het tele2 kastje reageert niet meer, al meerdere keren alles greset maar tot nu toe geen beeld, iemand die kan helpen?

Welkom op onze community! @jack rijsdijk 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kan genieten van TV Kijken! 😀

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten, maar op basis van het e-mail adres wat je gebruikt op de community kan ik niets vinden. Wil je het Klantnummer, wat er uit zie als ABC12345, toevoegen aan je community profiel? 

In de tussentijd wil ik je vragen om de TV Box alvast op de volgende manier een herstart te geven:

  1. Koppel de stroom los van de TV Box.
  2. Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 30 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  3. Haal het modem 30 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten. 
  4. Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.  

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


Reageer