Beantwoord
Geen televisie van Thuis
Hoi,
Sinds 2 mei hebben we T-mobiel Thuis.
Er zou een monteur komen voor de installatie. Is niet gebeurt, dus hebben we het zelf moeten doen.
Dan begint het al. Alles zenders terug kijken gaat helaas niet en is zeer beperkt.
Pluspunt: het beeld is wel heel goed.
Vanmorgen begint de ellende. Geen tv meer. Resetten, stekkers eruit en opnieuw proberen. Niets werkt. Uiteindelijk klantenservice gebeld en de hele riedel doorgelopen. Het zou doorgezet worden naar de technische dienst. Een uur later nog eens gebeld, maar ze hadden nog geen terugkoppeling van de t.d. Het zal wel morgen worden.
Als ik dan naar revieuws kijk, wordt ik al kriebelig en wordt de angst dat we dagen zonder tv komen te zitten steeds groter.
We hebben nu al de neiging het contract te stoppen. We zitten hier met een groot gezin en wij en de kids worden echt niet vrolijker van een paar uurtjes zonder tv.
Internet werkt trouwens wel goed.
Maar we hebben wel al spijt dat we de overstap naar T-mobiel gemaakt hebben, want de service verloopt echt niet zoals je zou verwachten.
Ik hoop dat het morgen goed komt en onze angst weggenomen wordt.
Sinds 2 mei hebben we T-mobiel Thuis.
Er zou een monteur komen voor de installatie. Is niet gebeurt, dus hebben we het zelf moeten doen.
Dan begint het al. Alles zenders terug kijken gaat helaas niet en is zeer beperkt.
Pluspunt: het beeld is wel heel goed.
Vanmorgen begint de ellende. Geen tv meer. Resetten, stekkers eruit en opnieuw proberen. Niets werkt. Uiteindelijk klantenservice gebeld en de hele riedel doorgelopen. Het zou doorgezet worden naar de technische dienst. Een uur later nog eens gebeld, maar ze hadden nog geen terugkoppeling van de t.d. Het zal wel morgen worden.
Als ik dan naar revieuws kijk, wordt ik al kriebelig en wordt de angst dat we dagen zonder tv komen te zitten steeds groter.
We hebben nu al de neiging het contract te stoppen. We zitten hier met een groot gezin en wij en de kids worden echt niet vrolijker van een paar uurtjes zonder tv.
Internet werkt trouwens wel goed.
Maar we hebben wel al spijt dat we de overstap naar T-mobiel gemaakt hebben, want de service verloopt echt niet zoals je zou verwachten.
Ik hoop dat het morgen goed komt en onze angst weggenomen wordt.
Beste antwoord door porse
Gistermiddag was het probleem spontaan opgelost. Wij hopen ook dat dit een eenmalig probleem is geweest en dat we nu zorgenloos weer van tv kunnen genieten. Een keer een storing van een paar uurtjes kan ik mee leven, maar het moet echt geen dagen duren. We hopen op het beste, want we hadden onze schoondochter ookal aangeraden naar T-Mobiel te gaan. Duimen dat het een goed advies is:)
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.