Skip to main content

Beste,

 

ik heb gister Odido Tv box en internet aangesloten, en tot mijn verbazing gekomen dat de teletekst niet werkt als ik programma terug wilt kijken waardoor ik de ondertiteling niet aan kan zetten, bij live werkt het wel. Ik heb namelijk een gehoorbeperking en daardoor heb ik juist een ondertiteling nodig . Is dat normaal? Zijn er oplossing?  Bij oude kpn box van budget energie werkte het wel, dus waarom deze niet?

 

met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida

Hoi @Kenzie88, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. De ondertiteling werkt niet op alle zenders en/of programma's met terugkijken. Dit heeft te maken met bepaalde rechten van een zender/programma. Over welke zender en programma gaat het precies? Dan kan ik misschien uitzoeken of het mogelijk moet zijn of niet. Alvast bedankt! 


Hoi Tommie,

ik heb hem sinds gister dus ik heb nog niet alles getest maar geen enkele zender of programma werkt met de teletekst/ondertiteling bij terugkijken. Dat vind ik dan wel een beetje jammer want ongeveer 90 procent kijk ik meestal terug dus ik heb op dit moment er weinig aan als de ondertiteling niet werkt , enkele voorbeelden die ik kijk is lang leven de liefde, first dates, winter vol liefde en nieuws dus zender npo3 , rtl4 en sbs6. 
 

met vriendelijk groet,

 

Kenji Tsuchida 


Hi @Kenzie88, bedankt voor de voorbeelden. Ik heb het zojuist getest op onze nieuwe Mediabox, hier werkt het wel op die zenders en programma's. Ik heb je daarom onze nieuwe Mediabox opgestuurd! 


Hoi Tommie,

ik heb de vorige week de nieuwe box ontvangen en aangesloten, en de ondertiteling werkt nu wel dus super!

alleen ik heb e-mail gekregen waarin staat dat ik alsnog de oude box moet opsturen maar dat heb ik vorige week al gedaan en ik heb het bewijs nog en als ik het opzoek op dhl site staat het dat het al bezorgd is.

 

kunt u voor mij even nagaan of dat inderdaad zo is, want ik zit er niet op te wachten om alsnog 90 euro af te tikken . 
 

Met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida


Hey @Kenzie88, ik ben erg blij om te horen dat de nieuwe Mediabox goed werkt! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het pakket vandaag ontvangen is bij logistiek. Het kan nu nog zes werkdagen duren voordat het verwerkt wordt in ons systeem. Zou je over zes dagen opnieuw aan de bel willen trekken? Dan kijk ik het nog een keer voor je na, als het goed is moet het dan verwerkt zijn en anders meld ik de Tv Box handmatig voor je af. 


Reageer