Skip to main content

geen teletekst/ondertiteling bij terugkijken

  • 21 december 2023
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Kenzie88

Beste,

 

ik heb gister Odido Tv box en internet aangesloten, en tot mijn verbazing gekomen dat de teletekst niet werkt als ik programma terug wilt kijken waardoor ik de ondertiteling niet aan kan zetten, bij live werkt het wel. Ik heb namelijk een gehoorbeperking en daardoor heb ik juist een ondertiteling nodig . Is dat normaal? Zijn er oplossing?  Bij oude kpn box van budget energie werkte het wel, dus waarom deze niet?

 

met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida

Uitgelichte reactie

21 december 2023

Hoi @Kenzie88, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. De ondertiteling werkt niet op alle zenders en/of programma's met terugkijken. Dit heeft te maken met bepaalde rechten van een zender/programma. Over welke zender en programma gaat het precies? Dan kan ik misschien uitzoeken of het mogelijk moet zijn of niet. Alvast bedankt! 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 21 december 2023

Hoi @Kenzie88, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. De ondertiteling werkt niet op alle zenders en/of programma's met terugkijken. Dit heeft te maken met bepaalde rechten van een zender/programma. Over welke zender en programma gaat het precies? Dan kan ik misschien uitzoeken of het mogelijk moet zijn of niet. Alvast bedankt! 


Kenzie88
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 21 december 2023

Hoi Tommie,

ik heb hem sinds gister dus ik heb nog niet alles getest maar geen enkele zender of programma werkt met de teletekst/ondertiteling bij terugkijken. Dat vind ik dan wel een beetje jammer want ongeveer 90 procent kijk ik meestal terug dus ik heb op dit moment er weinig aan als de ondertiteling niet werkt , enkele voorbeelden die ik kijk is lang leven de liefde, first dates, winter vol liefde en nieuws dus zender npo3 , rtl4 en sbs6. 
 

met vriendelijk groet,

 

Kenji Tsuchida 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 22 december 2023

Hi @Kenzie88, bedankt voor de voorbeelden. Ik heb het zojuist getest op onze nieuwe Mediabox, hier werkt het wel op die zenders en programma's. Ik heb je daarom onze nieuwe Mediabox opgestuurd! 


Kenzie88
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 13 januari 2024

Hoi Tommie,

ik heb de vorige week de nieuwe box ontvangen en aangesloten, en de ondertiteling werkt nu wel dus super!

alleen ik heb e-mail gekregen waarin staat dat ik alsnog de oude box moet opsturen maar dat heb ik vorige week al gedaan en ik heb het bewijs nog en als ik het opzoek op dhl site staat het dat het al bezorgd is.

 

kunt u voor mij even nagaan of dat inderdaad zo is, want ik zit er niet op te wachten om alsnog 90 euro af te tikken . 
 

Met vriendelijk groet,

Kenji Tsuchida


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 15 januari 2024

Hey @Kenzie88, ik ben erg blij om te horen dat de nieuwe Mediabox goed werkt! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het pakket vandaag ontvangen is bij logistiek. Het kan nu nog zes werkdagen duren voordat het verwerkt wordt in ons systeem. Zou je over zes dagen opnieuw aan de bel willen trekken? Dan kijk ik het nog een keer voor je na, als het goed is moet het dan verwerkt zijn en anders meld ik de Tv Box handmatig voor je af. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen