Skip to main content

Sinds een tijdje staat er voor veel programma's op Comedy Central ‘Geen programma informatie’ in de tv-gids. Hoe komt dit? Kan dit opgelost worden? Zie ook de foto hieronder:

 

Hi @LoekV, hartstikke bedankt voor het melden! Ik ben meteen met je mee gaan testen en ervaar hetzelfde. Zojuist heb ik dan ook aan de mouw getrokken van één van onze tv-specialisten om dit zo snel mogelijk op te laten pakken. We gaan er alles aan doen om dit weer recht te trekken. Ik houd je op de hoogte! 🍀


Hi @LoekV, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Mijn collega's gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. 


Hi @LoekV, ik heb goed nieuws voor je: dit probleem is verholpen! 😁 Ervaar je dit zelf ook weer? Ik hoor het graag van je.


Hoi @Lisa, alles werkt inderdaad weer nu. Ook het terugkijken werkt weer. Bedankt voor het oplossen!


Hi @LoekV, perfect dat je dit nog kon laten weten! Helemaal top en graag gedaan. 


Reageer