Skip to main content

Ik ben al jaren klant bij T-Mobile (alles-in-een). Nu wilde ik laatst via de T-Mobile TV app een tv opname inplannen. Daar kreeg ik de melding te zien dat ik daar geen abonnement voor had.

Vreemd, want ik had wel een Media Box met HDD recorder. D

Ik bel de klantenservice. Daar wordt mij verteld dat ik nog op het oude TV platform zit en daarom niet op kan nemen. Dit zou verholpen worden met een nieuwe Media Box, dus die wordt opgestuurd.

Tijdens het aansluiten van de nieuwe box krijg ik geen mogelijkheid om mijn klantgegevens in te voeren. Ook na het doorlopen van de installatie is er geen mogelijkheid om ergens die gegevens in te voeren. Ik dacht eerst nog dat dit misschien automatisch door mijn internetverbinding geregeld zou zijn. 

Helaas. Niet dus en nu kan ik via de nieuwe box ook geen programma's meer opnemen. Dus weer bellen met de klantenservice. Krijg ik te horen dat de opname functie er alleen is voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten. Dan vraag ik me af: zijn nieuwe klanten dan belangrijker dan bestaande klanten? Waarom is deze optie niet beschikbaar? Klantenservice kon me daar geen antwoord op geven.

Nu blijkt ook nog dat ik bij de nieuw box geen toegang meer heb tot mijn extra zenderpakket, omdat de box niet gekoppeld is aan mijn account. Tijdens het gesprek met de klantenservice wordt er dan ook nog gezegd dat er een klachtenformulier op de website staat. Een klacht die ik aan de klantenservice doorgeef komt volgens de medewerker niet op de juiste plaats. Het klachtenformulier zou dat wel doen. Maar ja…. geen klachtenformulier te vinden. 

Zo voel ik mij als trouwe klant wel enigszins in mijn hemd gezet. Door verkeerde hulp van de klantenservice ben ik nu mijn opnamefunctie kwijt en voorlopig ook mijn extra zenderpakket. En daar bovenop komt dan het probleem dat er functies worden aangeboden die alleen voor nieuwe klanten beschikbaar zijn. Heel erg jammer dit.

 

Waarom, T-Mobile? Waarom krijgen bestaande klanten bepaalde opties niet aangeboden?

Hallo @SaGa74  Allereerst een hele goedemorgen. Heb je het opnemen in de cloud wel aangezet in je account? Dit kan je doen bij abonnement.

Wil je TV-pakketten aan- of uitzetten? Wil je ook je favoriete TV programma's kunnen opnemen? Of op meerdere televisies TV-kijken? Regel het hier heel makkelijk in My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je TV abonnement je maandelijkse abonnementskosten voor TV ook mee wijzigen.
 

De rest van je klacht kan alleen een moderator bij helpen.

Als dit onderwerp aan de beurt is zullen ze zonodig reageren.

Hopelijk is het snel voor je opgelost.


Ik ben al jaren klant bij T-Mobile (alles-in-een). Nu wilde ik laatst via de T-Mobile TV app een tv opname inplannen. Daar kreeg ik de melding te zien dat ik daar geen abonnement voor had.

Vreemd, want ik had wel een Media Box met HDD recorder. D

Ik bel de klantenservice. Daar wordt mij verteld dat ik nog op het oude TV platform zit en daarom niet op kan nemen. Dit zou verholpen worden met een nieuwe Media Box, dus die wordt opgestuurd.

Tijdens het aansluiten van de nieuwe box krijg ik geen mogelijkheid om mijn klantgegevens in te voeren. Ook na het doorlopen van de installatie is er geen mogelijkheid om ergens die gegevens in te voeren. Ik dacht eerst nog dat dit misschien automatisch door mijn internetverbinding geregeld zou zijn. 

Helaas. Niet dus en nu kan ik via de nieuwe box ook geen programma's meer opnemen. Dus weer bellen met de klantenservice. Krijg ik te horen dat de opname functie er alleen is voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten. Dan vraag ik me af: zijn nieuwe klanten dan belangrijker dan bestaande klanten? Waarom is deze optie niet beschikbaar? Klantenservice kon me daar geen antwoord op geven.

Nu blijkt ook nog dat ik bij de nieuw box geen toegang meer heb tot mijn extra zenderpakket, omdat de box niet gekoppeld is aan mijn account. Tijdens het gesprek met de klantenservice wordt er dan ook nog gezegd dat er een klachtenformulier op de website staat. Een klacht die ik aan de klantenservice doorgeef komt volgens de medewerker niet op de juiste plaats. Het klachtenformulier zou dat wel doen. Maar ja…. geen klachtenformulier te vinden. 

Zo voel ik mij als trouwe klant wel enigszins in mijn hemd gezet. Door verkeerde hulp van de klantenservice ben ik nu mijn opnamefunctie kwijt en voorlopig ook mijn extra zenderpakket. En daar bovenop komt dan het probleem dat er functies worden aangeboden die alleen voor nieuwe klanten beschikbaar zijn. Heel erg jammer dit.

 

Waarom, T-Mobile? Waarom krijgen bestaande klanten bepaalde opties niet aangeboden?

@CrisTien nee, want die optie krijg ik niet eens te zien bij abonnement. De medewerker van de klantenservice kon deze optie ook niet zien. Dat was ook wat ze aan gaf, dat dit alleen een optie was voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten. Dat staat ook in mijn bericht


Hallo @SaGa74 

Wanneer je de tv box opstart welke homescreen zie je dan?

Boven zie je het oude tv platform en onder het nieuwe. Als je de onderste ziet dan zou je in My T-Mobile ook opnemen in de cloud kunnen nemen voor 5 euro per maand.

De optie is er ook voor bestaande klanten.


@Waqqas  ik zie het onderste scherm, maar in My T-Mobile zit geen optie voor opnemen in de cloud, zoals ik al zei. Ook de klantenservice ziet deze optie niet voor mij.


Hoi @SaGa74, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nog niet aangemeld bent voor het nieuwe TV platform. Geen zorgen! Ik heb dit direct voor je geregeld. Houd er rekening mee dat de doorlooptijd hiervan twee weken is, zodra je over gezet bent op het nieuwe TV platform kan de opname functie gewoon via de T-Mobile voor thuis omgeving aangezet worden: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv Hopelijk heb je nog even geduld! Het is bijna zover. 


Reageer