Skip to main content

Er zijn een paar verschillende uitzendingen voor 90 Day Fiancé op TLC. Sinds kort zijn de namen van 2 series hetzelfde in jullie gids waardoor er maar 1 programma opgenomen kan worden. 
Bij TLC heten de programma’s nog wel anders dus dit ligt aan jullie benaming in de gids. 

Op vrijdag om 20:30: 90 Day Fiancé: Before the 90 days

op vrijdag om 22:30: Day Fiancé: Before the 90 days.
De laatste heeft officieel ‘Pillow Talk’ in de titel, zo stond het tot een maand geleden ongeveer ook in jullie gids dus gingen opnames prima. Nu mis ik er steeds 1. 

Hetzelfde gebeurt op zaterdag: 

Om 20:00 90 day fiancé: the other way 

om 22:00 90 day fiancé: the other way 

Deze laatste heet ook officieel ‘Pillow Talk’  

Doordat de laatste titel hetzelfde is als de 1e, wordt er maar 1 opgenomen. 

Willen jullie alsjeblieft ‘Pillow Talk’ weer opnemen in de titel van die afleveringen zodat mijn opnames weer goed lopen? 
Alvast bedankt! 

Hi @Gabester, ik ben zelf helemaal weg van alle 90 Day Fiancé programma's. Ik snap heel goed dat je graag wil dat alle opnames goed door blijven lopen, ik wil hier zelf namelijk ook echt geen seconde van missen. 

De informatie die in de TV Gids staat, wordt direct vanuit TLC aan ons doorgegeven. Wel heb ik dit voor je doorgezet, zodat hier een melding van gemaakt kan worden naar TLC maar dit is niet iets wat wij zelf kunnen aanpassen. Wat je kan doen om ervoor te zorgen dat de opnames voor nu in ieder geval goed blijven lopen, is om een nieuwe opname reeks in te plannen voor de ‘tweede’ 90 Day Fiancé: The Other Way. Zo wordt deze ook opgenomen en kan je ook de Pillow Talk afleveringen blijven volgen. Zodra TLC dit goed heeft gezet in de gids, zal je de opname weer opnieuw moeten instellen maar vanaf dat moment moet het weer helemaal goed lopen! 

Hai Nora, 

het starten van een nieuwe serie kan niet omdat het dezelfde naam heeft. Op het moment dat ik de opname voor ‘Pillow Talk’ plan, verdwijnt de opname van de voorgaande uitzending. 
Dit dus omdat het exact dezelfde naam heeft en hetzelfde seizoen- en afleveringsnummer. 
Ik kan maar 1 van de 2 kiezen, tenzij jij me kunt uitleggen hoe ik dat kan manipuleren? 

wel bijzonder dat jullie dat zo doorkrijgen van TLC terwijl ik bij andere gidsen wel de juiste naam zie staan. Hopelijk wordt dat snel rechtgezet. 
kan niet wachten! 😉

Hi @Gabester, geen zorgen! Ik heb ook nog een andere oplossing voor je om dit soort van te omzeilen zodat je alsnog kunt opnemen. Wat je kan doen is een handmatige opname inplannen. Dit doe je via Menu > Opnames > Handmatige Opname. Hier kies je vervolgens de zender, een naam voor de opname, reeks of enkele opname en de datum en start en eindtijd van het programma. Wel uiteraard handig als het programma dan ook op steeds dezelfde momenten wordt uitgezonden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je voor elke opname apart een handmatige opname inplannen. Laat je weten of het hiermee lukt? Daarnaast ga ik ook met je meeduimen dat het zo snel mogelijk wordt rechtgezet! 😁

Ga ik uitproberen! 

@Gabester Super, ik ben benieuwd of het is gelukt! 😁

Hi @Gabester, goed nieuws: ik heb een update ontvangen en vanaf nu krijgen de Pillow Talk afleveringen weer een unieke titel. Je kan de opnames dus gewoon weer instellen zoals je gewend was! 😄

Hi @Gabester, goed nieuws: ik heb een update ontvangen en vanaf nu krijgen de Pillow Talk afleveringen weer een unieke titel. Je kan de opnames dus gewoon weer instellen zoals je gewend was! 😄

Yes de gids is aangepast!! 

Ha ha, ik wilde net een bericht sturen dat de work around werkte! 

Ik ben blij, bedankt voor de hulp en geniet van de plot- twists. 🤪

Reageer