sinds enkele dagen spontaan geen ontvangst meer van TV5 Monde
verder doet alles het goed!
heb al tv van stroom gehaald
gebruik voor ontvangst smarttv met app van Samsung (dus zonder apart kastje
wie kan mij helpen?
sinds enkele dagen spontaan geen ontvangst meer van TV5 Monde
verder doet alles het goed!
heb al tv van stroom gehaald
gebruik voor ontvangst smarttv met app van Samsung (dus zonder apart kastje
wie kan mij helpen?
Hoi
Graag help ik je met het zichtbaar maken van TV5 Monde zodat je elke zender met plezier kunt bekijken. Ik zie dat het modem al een tijdje onafgebroken online is, dat is op zich hartstikke goed en getuigt van een stabiele verbinding. In dit geval wil ik je echter adviseren om zowel modem, als TV Box gelijktijdig te herstarten via de onderstaande methode:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Mocht dit nog niet werken, geef het aan alsjeblieft. Dan gaan we op zoek naar een alternatieve oplossing: oplossingen zijn er namelijk altijd.
Indien ik je vandaag niet meer spreek: alvast een geweldig kerstweekend toegewenst!
heb helaas het bovenstaande ongeveer gedaan (ik heb Samsung tv met bijbehorende app van t-mobile)
en modem van stroom gehaald evenals de stroom van (smart tv)
Opnieuw opgestart en nog steeds geen tv5 (juist deze zender kijk ik vaker)
Ik vermoed dat het aan Samsung smart tv ligt, want via chromecast ontvang ik Wel TV5
App ook opnieuw geinstalleerd op smart tv, ...ook zonder gewenst resultaat
Op andere app van T-telecom (tv anywhere app) OOk gewoon TV5 (maar nog steeds niet op tv app)
Vervelend, en de tijd zal het wel “ spontaan” verhelpen vermoed ik , als er update van Samsung komt (hoop ik)
Voorlopig desnoods via chromecast kijken dus, voor TV5
Hoi
Ik heb net als jij het sterke vermoeden dat het dan aan de Samsung ligt inderdaad. Kun je de Samsung tv eens resetten met een factory reset en daarna meteen voorzien van de nieuwste software updates? Ik denk dat het daar weleens aan kan liggen!
Nou bedankt voor de tip!... Dat ga ik meteen proberen
Helaas, nog steeds geen tv5.... Ik vermoed iets met de software van Samsung TV... Andere 2 opties werken Wel ( on the go App, en via ChromeCast) dus geen grote ramp.... Ben sel benieuwd
Hi
Klik op de Menu-knop
Ga naar Account > Profielen
Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit
Je bent nu in de lijst met favorieten. Je kunt via de Exit-knop terugkeren naar het menu.
Ik hoor heel graag van je of de favorieten uit staan, want dan ga ik meteen een verzoek indienen bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk op te lossen!
favorieten stond uit (heb ‘aan’ ook geprobeerd, maar zonder resultaat)
opvallend is, dat ik tot bepaald moment (nu ca 10dg geleden, nog tv5 wel terug kon kijken…..iets later ook niet meer
Het tv klantnummer was gewoon correct
Ik ben dus heel benieuwd, waar het dan wel aan ligt (want volgens mij, kan ik verder gewoon “alles “ ontvangen
“Zojuist heb ik in een privébericht aangegeven welk tv-klantnummer ik in jouw profiel zie staan"”
Prive bericht aan mij ?
kan ik niet vinden
Wel heb ik de klantnummer gecheckt (en die waren correct)
Laatst Opvallend ontdekt detail: OOK op de PC kan ik TV5 niet ontvangen, rest wel (net als via de app van Samsung tv
Hi
App al opnieuw geïnstalleerd, ook geen resultaat
Heb nog kleinsre samsung tv, met dezelfde app 'ingebouwd '
Model tv: Samsung UE55NU8002
smart control afstandbediening
Hi
Hi
nee, helaas kan ik nog steeds geen TV5 bekijken rechtstreeks via app op mijn eerder genoemde Samsung tv
Het lijkt ook niet aan de Samsung te liggen, want ook op mijn PC géén TV5 (Monde Europe op 421 (zenderplaats)
Gelukkig wel mogelijkheid om op één tv , via Chromecast tv alle zenders te bekijken
tot slot, nog één zender er bij gekomen waarbij het beeld zwart blijft, via app Samsung tv,nl muziekzender Xite op 29 ( tot voor kort was deze zender Wel te bekijken ipv zwart beeld)
Hi
Hi
Hi
Op half december vorig jaar ging beeld op zwart, en dat is bij beide zenders zo gebleven. Ik heb de nieuwste software 1320.4 ( update op automatisch) op Samsung tv. Onafhankelijk van TV, OOK op PC ontbreken deze zenders al die tijd!
Super fijn dat je dit zo snel hebt toegevoegd
Hi
Deze tijdelijke oplossing, mag van mij permanent zijn.... Ik kan beide zenders oa tv5 weer ontvangen!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.