Skip to main content

Ik heb een Chromebook en kan daar geen Odido TV app vinden in de Play Store.

Uiteraard kan ik de website gebruiken om tv te kijken, maar die werkt niet heel prettig:

  • iedere keer opnieuw inloggen met de pincode
  • je kunt niet makkelijk vooruitspoelen (30 sec vooruit)
  • er wordt niet onthouden waar je bent gebleven in een programma 
  • scrollen in de tv gids moet via de scrollbar, wat onhandig werkt op een touch-screen

Hoi @Peter2222, ik wil het graag meteen onderzoeken voor je! Welke Android versie heeft je Chromebook? Daarnaast kun je de overige punten doorgeven bij Wensen en suggesties | Odido community. Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana, bedankt voor je reactie.

Mijn Google Chrome OS gebruikt Android versie 13.

De "Thuis veilig online" en "Essential" apps van Odido staan wel in de Play Store, alleen de tv-app dus niet...


@Peter2222 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Je kunt de app alleen downloaden op een telefoon of tablet. Als je gebruik maakt van een Chromebook, kan je gebruik maken van de browserversie: tv.odido.nl. 

Laat je het mij weten of het is gelukt? Ik wens je alvast heel veel kijkplezier! 😀


Dag Teresa,

Dank voor je reactie. Ik gebruik nu de website om tv te kijken, maar die werkt niet zo prettig. Waarom is de tv-app niet voor Chromebooks beschikbaar?

Groet,

Peter 


Hi @Peter2222, de Odido Online TV App is echt gemaakt om onderweg tv te kijken en is daarom ook alleen te downloaden op telefoons en tablets. Wel kan je altijd je wensen doorgeven in het topic dat Ishana heeft genoemd. Dan kunnen wij kijken naar de mogelijkheden om dit in de toekomst te veranderen of om de web versie te verbeteren! 


Reageer