Skip to main content

Geen NPO 1-2-3 zenders op Odido TV in browser

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

de commerciele zenders doen het wel, slechts npo 123 doen het niet in de firefox browser op Linux Mint. Wat doe ik verkeerd ?

Uitgelichte reactie

15 maart 2025

Hoi ​@ajdejong! Welkom op de Odido community! đŸ˜ Op 13 maart waren er inderdaad wat problemen met de publieke zenders, maar dit zou nu opgelost moeten zijn. Kun je kijken of het inmiddels weer werkt? Heb je nog steeds problemen? Dan help ik je graag verder! Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kan ik meteen met je meekijken! 😊

1 reactie

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@ajdejong! Welkom op de Odido community! đŸ˜ Op 13 maart waren er inderdaad wat problemen met de publieke zenders, maar dit zou nu opgelost moeten zijn. Kun je kijken of het inmiddels weer werkt? Heb je nog steeds problemen? Dan help ik je graag verder! Zou je je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dan kan ik meteen met je meekijken! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen