Het is weer eens zover nu liggen alle locale zenders eruit
Wordt hier echt moe van, het zou fijn zijn om eens een keer ongestoord een zender te kijken die ik wil zien in plaats een zender die wel werkt
Het is weer eens zover nu liggen alle locale zenders eruit
Wordt hier echt moe van, het zou fijn zijn om eens een keer ongestoord een zender te kijken die ik wil zien in plaats een zender die wel werkt
Om welke zender gaat het dan specifiek? net even gecontroleerd maar alles werkt gewoon wel op oude platform
Hoi
Ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd om na te gaan waar het probleem vandaan komt en er vallen drie dingen direct op:
Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan voer ik het zo snel mogelijk uit. Bedankt voor je medewerking!
De tv box staat nooit aan als ik niet thuis ben
Ja geweldig dat je dat wil doen ik hoop echt dat het voor minder irritatie zorgt
Vandaag een aantal zenders van nickelodeon die niks doen en locale zender tv rijnmond
Graag zosnel mogelijk die andere tv box
Hi
Omdat het nog een paar dagen kan duren voordat deze nieuwe TV Box bij je binnen is, wil ik er uiteraard voor zorgen dat jij in deze tussentijd weer alle zenders kunt bekijken. Zojuist heb ik jouw een privébericht gestuurd met daarin het tv-klantnummer dat ik in jouw profiel zie staan. Zou jij via de onderstaande stappen in dit topic kunnen laten weten of dit klantnummer overeenkomt met het tv-klantnummer die jij op jouw TV Box terugziet?
Als jij dit kan laten weten, dan ga ik verder voor je aan de slag!
Klantnummer in systeem informatie komt overeen
Hi
Ik ga duimen dat de nieuwe TV Box snel binnenkomt en jij weer alle zenders kunt bekijken. Houd je mij hiervan op de hoogte?
Doe ik zeker tot zover
Dankjewel voor de moeite
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.