Goedemiddag,
We hebben na 7 maanden nog steeds problemen met de aansluiting van T-Mobile thuis. Het ging hier bij om de eerste 4 maanden zeer traag internet en gedurende de afgelopen 7 maanden geen normale TV.
Zie hieronder een opsomming:
04-05 installatiepakket verkregen per post
08-05 installatie t-mobile. Geen signaal op de kabel. Monteur alles aangesloten maar niet kunnen testen.
09-05 signaal op de kabel. Blokkerig tv beeld en zeer slecht (super traag) internet.
21-05 Gebeld wordt een nieuwe box opgestuurd.
28-05 mail ontvangen box is onderweg.
13-06 nieuw box ontvangen. Signaal blijft slecht en zeer slecht (super traag) internet.
Tussen juni en augustus continue zelf moeten bellen met T-mobile, geen oplossing.
02-08 via winkel Harderwijk aanvraag voor monteur
04-09 monteur langs. Nieuwe modem en digitale convertor opgehangen. Daarna zwart beeld en geen live TV meer. Internet verbinding opgelost, nu eindelijk snel internet.
Alleen via uitzending gemist iets te kijken.
16-09 nieuw box ontvangen. Probleem niet opgelost.
23-09 contact gehad met T-Mobile via messenger, wordt op gereageerd en een ticket aangemaakt
01-10 contact gehad met T-Mobile via messenger, wordt op niet op gereageerd
02-10 nieuw box ontvangen. Probleem niet opgelost.
02-10 contact gehad met T-Mobile via messenger, wordt op niet op gereageerd
03-10 contact gehad met T-Mobile via messenger, wordt op niet op gereageerd
03-10 opnieuw weer bellen met T-Mobile en nu na weken wordt het probleem onderkend door T-Mobile en verteld men dat het een bekend probleem is.
12-11 Gebeld door T-Mobile overdag op GSM. Aangezien we niet thuis waren zou er na 17:00 uur opnieuw gebeld worden echter niet meer gebeld door T-Mobile.
07-12 We zijn er nu een beetje klaar mee. Er blijven facturen komen welke we netjes hebben betaald echter betalen we voor iets wat we niet krijgen. De volgende factuur zullen we dus ook gaan storneren net zo lang tot dat T-Mobile met een oplossing komt (na 7 maanden mag dat naar ons inziens).
NOTES:
1. We zouden de eerste maanden een maandelijkse korting ontvangen welke we ook hebben gekregen echter zeker niet van hebben kunnen genieten.
Na 4 maanden pas het snelle internet waarvoor we iedere keer betaalden
Na 7 maanden nog steeds geen normale live TV
2. We betalen voor een TV-box met opname functie welke we al 7 maanden niet hebben kunnen gebruiken.
3. We kunnen al 7 maanden geen gebruik maken van de radiozenders
4. We hebben een FOX abb waar we geen gebruik van kunnen maken
5. Hebben een Chrome-Cast moeten aanschaffen om via de GSM (TV-Anywhere) TV te kunnen kijken.
6. 1 ½ maand compensatie ontvangen. Nu al 7 maanden geen normale live TV. Kunnen alleen voor die programma’s waar het voor geldt terug kijken vanaf het begin.
Wat gaat T-Mobile voor ons betekenen en wanneer ????????????????