- op de tv geen beeld(Samsung)
- op de telefoon word ik uit de app gegooid
- ipad “playback error”
heb jij de oplossing om dit te verhelpen?
heb jij de oplossing om dit te verhelpen?
Hoi
Jouw topic is per ongeluk tussen wal en schip beland. Hierdoor konden we jouw topic nog niet vinden en kom ik nu pas met een reactie, sorry hiervoor.
Is het probleem inmiddels verholpen? De fix waar jij aan refereert, is alleen toegepast op de T54, niet op de T50. Je kunt voor problemen met geen beeld het beste onze Wiki raadplegen: Ik heb geen/zwart beeld | T-Mobile Community en Ik heb haperend/slecht beeld | T-Mobile Community. Veel succes en mocht je nog hulp kunnen gebruiken, weet dan dat wij altijd voor je klaarstaan.
Goedendag,
Tot op heden nog niet opgelost, zou graag gezamenlijk willen kijken naar een oplossing.
Iptv app gedownload, ingelogd en tot zo ver gaat het goed. Wanneer er een zender gekozen word dan geeft het geen beeld. Daarbij kan ik nog wel door de app scrollen naar overige zenders, maar ook die geven geen beeld.
Elders heb ik gelezen dat DNS geregistreerd moet staan of dan wel niet aangepast worden, zou dit iets kunnen zijn?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.