Nog steeds geen internet en tv. Ook al geeft de site aan dat de grote storing verholpen moet zijn..
Tv box al meerdere keren van stroom gehaald. Ik heb wel wifi verbinding maar rood lampje en dus geen internet..
Meer mensen die dit ook nog hebben?
Nog steeds geen internet en tv. Ook al geeft de site aan dat de grote storing verholpen moet zijn..
Tv box al meerdere keren van stroom gehaald. Ik heb wel wifi verbinding maar rood lampje en dus geen internet..
ja hier ook geen internet (Heerenveen) en ook al die dingen gedaan en nog steeds rood lampje bij internet icoontje
Hey
Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Nu heb ik een lijnmeting gedaan en het lijkt erop dat je alweer online bent, klopt dit?
Hi
Hey
Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Nu heb ik een lijnmeting gedaan en het lijkt erop dat je alweer online bent, klopt dit?
Hi
Hi
Ik heb gelukkig weer internet. Gisteren heb ik mijn hotspot van mobiel internet gebruikt om tv te kunnen kijken. Daarvan is 10000 mb verbruikt. De helft van mijn bundel en vroeg mij af of ik dat terug krijg? Gezien ik niet zeker ben of ik het met 9000 mb over nog red in 19 dagen voordat ik nieuw tegoed krijg.
Groet Petra
Dat is fijn om te horen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.