Skip to main content

Na weken van blokkerig beeld boven nu sinds de ochtend helemaal niets meer. Al contact gehad met T-Mobile en alles doorlopen. Nu dus wachten op een monteur... KAN 10 DAGEN DUREN!

Dat is toch niet van deze tijd…ik ben er zo klaar mee. 

Één brok ellende. 

Mvg Linda van Beek 

 

 

Hallo @Lvanbeek70 

Betreft het glasvezel of DSL?

In geval van glasvezel kan je ook eens de converter aan en uit zetten.

Helpt een fabrieksreset van de modem ook niet?


Converter aan en uit al gedaan. Fabrieksreset nog niet…

Bedankt voor de tip. 

Mvg Linda 


Yeahhh... Na de fabrieksreset en nog eens de converter én het modem opnieuw te hebben gestart, werkt het 

Wel erg blokkerig beeld helaas…

Toch bedankt voor deze tip!

Jammer en vreemd dat T-Mobile deze optie niet vanmiddag heeft aangedragen.

We wachten nu toch maar op de monteur.. 

Mvg 

Linda 


Hallo @Lvanbeek70 

Wat je voor de tv kunt proberen:

Haal de tv box van het stroom en UTP kabel ook verwijderen.

Haal ook de modem voor even van de stroom.

Zet de modem aan en wacht totdat hij is opgestart, vervolgens sluit de tv box en en pas de UTP kabel als de melding verschijnt met geen internet verbinding.

Fijne avond nog!


Hoi, 

We hebben inmiddels de stroom van de box gehaald en nu is er goed beeld! 

Bedankt... 

Mvg 

Linda 


Super!

Fijn om te horen, gelukkig hoef je de monteur niet meer af te wachten 👍


Reageer