Hallo @Lvanbeek70
Betreft het glasvezel of DSL?
In geval van glasvezel kan je ook eens de converter aan en uit zetten.
Helpt een fabrieksreset van de modem ook niet?
Converter aan en uit al gedaan. Fabrieksreset nog niet…
Bedankt voor de tip.
Mvg Linda
Yeahhh... Na de fabrieksreset en nog eens de converter én het modem opnieuw te hebben gestart, werkt het
Wel erg blokkerig beeld helaas…
Toch bedankt voor deze tip!
Jammer en vreemd dat T-Mobile deze optie niet vanmiddag heeft aangedragen.
We wachten nu toch maar op de monteur..
Mvg
Linda
Hallo @Lvanbeek70
Wat je voor de tv kunt proberen:
Haal de tv box van het stroom en UTP kabel ook verwijderen.
Haal ook de modem voor even van de stroom.
Zet de modem aan en wacht totdat hij is opgestart, vervolgens sluit de tv box en en pas de UTP kabel als de melding verschijnt met geen internet verbinding.
Fijne avond nog!
Hoi,
We hebben inmiddels de stroom van de box gehaald en nu is er goed beeld!
Bedankt...
Mvg
Linda
Super!
Fijn om te horen, gelukkig hoef je de monteur niet meer af te wachten