Hi @Mrmore, dank voor dit topic! Er is geen bekende storing bij ons op het moment. Ik heb je verbinding meteen onder de loep genomen en zie hier gelukkig dat je signaal er op en top uitziet. De onderbreking zie ik hier wel terug maar dat komt ook vermoedelijk omdat je het modem een herstart hebt gegeven. Excuus voor de onderbreking. Hou dit vooral in de gaten want dit mag niet vaker voorkomen. Noteer in dat geval gelijk de datum en tijd en trek aan de bel!
Hi @Mrmore, dank voor dit topic! Er is geen bekende storing bij ons op het moment. Ik heb je verbinding meteen onder de loep genomen en zie hier gelukkig dat je signaal er op en top uitziet. De onderbreking zie ik hier wel terug maar dat komt ook vermoedelijk omdat je het modem een herstart hebt gegeven. Excuus voor de onderbreking. Hou dit vooral in de gaten want dit mag niet vaker voorkomen. Noteer in dat geval gelijk de datum en tijd en trek aan de bel!
Thanks! Ik weet niet hoe snel jullie de berichten naar consumenten doen maar zou helpen dan hoef je niet zelf te zoeken. Wellicht bericht via mail of sms.