Skip to main content

Sinds maandag online, maar de tv werkt nog niet omdat de inlog en pin er nog niet is. Ook via de app kom ik er niet bij. Bellen gaat niet, druk, en de live chat wil ook niet tot stand komen

 

Hi @Geerenjuud, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We zijn direct voor je gaan kijken en wat ons opvalt is dat je je Internet + TV abonnement nog niet gekoppeld hebt aan Mijn Odido. Klik daarvoor op “Ik heb nog een abonnement” en vul je gegevens in. Voor nu heb ik je jouw inloggegevens doorgestuurd in een privébericht! 


Hoi, dank je wel. Het probleem is dat het koppelen van de abonnementen ook niet lukt. Het lijkt wel alsof we geen internet en tv hebben volgens de app. Hij geeft ook aan dat ons adres niet juist is. Verder kunnen we nu ook geen pakketten toevoegen zoals ziggo. 


Hey @Geerenjuud, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We zijn meteen gaan kijken en we zien dat het mobiele abonnement op een andere naam staat. Dit zorgt ervoor dat je het niet kunt koppelen. Als je een nieuw account aanmaakt met een ander e-mailadres moet het wel lukken om je Internet + TV abonnement te koppelen. Je zou het mobiele abonnement ook op dezelfde naam kunnen zetten als Internet + TV.


Gedaan en inderdaad het gaat nu goed. Thx


Reageer