Geen geluid wel beeld

  • 11 June 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

En nu dit weer! Geen geluid wel beeld bij tv. Gezien de vele topics zijn we zeker niet de enige. Alle goedbedoelde adviezen hebben we gedaan maar helaas niks. De volumeknop staat op 100, en als je stil bent kan je nog net wat horen. 

Teresa van Odido 1 maand geleden

@Giessenburg Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kan genieten van TV! 

Ervaar je dit probleem op alle zenders of alleen op specifieke zenders? 

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox even van de stroom te halen? Ik ben benieuwd wat dit doet! 

Mocht dit niet werken wil ik je vragen de geluidinstellingen te veranderen als volgt: Klik in het menu op Audio en Ondertiteling > audiosignaal > wissel tussen Stereo en Dolby Digital (AC3). 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Giessenburg Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kan genieten van TV! 

Ervaar je dit probleem op alle zenders of alleen op specifieke zenders? 

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox even van de stroom te halen? Ik ben benieuwd wat dit doet! 

Mocht dit niet werken wil ik je vragen de geluidinstellingen te veranderen als volgt: Klik in het menu op Audio en Ondertiteling > audiosignaal > wissel tussen Stereo en Dolby Digital (AC3). 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Audio en ondertiteling staat er niet op

Ik weet niet hoe lang ik moet wachten dit schiet niet echt op gisteren ook al geen tv kunnen kijken

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Giessenburg, om je snel weer aan beeld te helpen heb ik meteen je dossier erbij gepakt! Ik was blij om te lezen dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega van mij en dat er snel een vervangende Mediabox jouw kant op komt.

Ik heb er vertrouwen in dat je snel zorgeloos kan genieten van de Mediabox en ik wens je daarom alvast veel kijkplezier toe! 😄

Reageer