Beantwoord
Geen geluid via toslink uitgang Entone 515b op Panasonic SC-BTT105
Ik heb dus de Entone amulet 515b aangesloten op de Panasonic via een toslink kabel.
Dit werkte dit in combinatie met de oude Amino m540 en de nieuwere aria vip box van Telfort altijd prima.
Nu met de Entone box, stilte, doodse stilte, zie ik een instelling over het hoofd of werkt die uitgang niet op de Entone, ik meen er iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer terug vinden.
Is een must dat het gaat werken, het geluid van de TV is bagger, lijkt of er een speaker stuk is.
Dit werkte dit in combinatie met de oude Amino m540 en de nieuwere aria vip box van Telfort altijd prima.
Nu met de Entone box, stilte, doodse stilte, zie ik een instelling over het hoofd of werkt die uitgang niet op de Entone, ik meen er iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer terug vinden.
Is een must dat het gaat werken, het geluid van de TV is bagger, lijkt of er een speaker stuk is.
Beste antwoord door Anonymous
Nou, na veel klooien en aanmodderen werkt het eindelijk zoals het hoort, de toslink geeft geluid door.
Hoe ik het heb gedaan, alles resetten, alles opnieuw aansluiten, en een beetje aanklooien.
Is het geluid goed, niet echt, stond Panasonic voorheen op standje 25, nu moet ik naar standje 40 voor hetzelfde, en een beetje muziek die ik wat harder wil horen op max, en dan gaat het net.
Bekijk origineelHoe ik het heb gedaan, alles resetten, alles opnieuw aansluiten, en een beetje aanklooien.
Is het geluid goed, niet echt, stond Panasonic voorheen op standje 25, nu moet ik naar standje 40 voor hetzelfde, en een beetje muziek die ik wat harder wil horen op max, en dan gaat het net.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.