Na een succesvolle zelf-installatie (dacht ik) zette ik de tv aan en kwam ik tot inziens dat er geen geluid uit de tv kwam, terwijl de tv wel beeld gaf. Ik heb Netflix (via de tv) geprobeerd en daar kwam wel geluid uit (gaat buiten T-mobile kastje om). Ik kwam dus tot de conclusie dat er een fout zat in het t-mobile kastje.
Na een belletje naar T-mobile en een aantal stappen te hebben gelopen met iemand van de klantenservice kreeg ik te horen dat hij het niet kon oplossen en dat er vanuit T-mobile gekeken kon worden naar een oplossing. Ik zou uiterlijk 16 april geholpen worden en zou een mail/belletje krijgen van T-mobile.
20-04 heb ik nog steeds geen belletje/mail gekregen van t-mobile en doet mijn geluid uit de tv het nog steeds niet. Na wederom te hebben gebeld kwam de mevrouw van de klantenservice tot de conclusie dat wanneer ik niet had gebeld dit probleem was blijven liggen en dat er '''''waarschijnlijk''' dinsdag 24-04 weer naar gekeken gaat worden voor een andere oplossing.
Ik heb nagenoeg twee weken geen geluid uit mijn Tv terwijl ik hier wel voor betaal. Ben met enige twijfel naar jullie overgestapt omdat ik het bij mijn vorige provider 'prima' naar mijn zin had. IK heb tegen de klantenservice gezegd dat er voor volgende week actie moet worden ondernomen anders zijn jullie een ontevreden klant kwijt met zowel alles in 1 als 2 telefooncontracten. Toen ik dit vertelde tegen de mevrouw van de klantenservice kreeg ik niet het idee dat nu alles op alles zou worden gezet om dit 'probleem' op te lossen.
Ik hoop via deze weg op iets meer actie van jullie.
Met vriendelijke groet.
Beste antwoord door jibbewillem
Bekijk origineel