Skip to main content

Sinds de overstap naar het nieuwe T-Mobile tv heb ik geen geluid meer op onze favoriete radio zender

Radio Continu op de zender 1027 en niemand bij T Mobile of Radio Continu heeft hiervoor een oplossing

iemand anders misschien de oplossing HELP

Hallo @Berkon 

Is het alleen op één radiozender waarop je geen geluid hebt en op alle andere zenders wel? Je kan het volgende proberen :

Mediaconverter of modem en het tv kastje even van het stroom halen.

Netwerkkabel ook verwijderen uit je tv kastje en nadat alles weer is opgestart je tv kastje ook opstarten zonder netwerkkabel.

Bij de melding geen netwerkverbinding gevonden kan je de netwerkkabel weer aansluiten.

 


Dit is allemaal uitgevoerd in samenwerking met TMobile ook met een harde reset maar nog niet gelukt

betreft inderdaad maar 1 zender Radio Continu op zender 1027


Hi @Berkon, goed om te horen dat je al contact hebt gehad met mijn collega's. Ik zie dat mijn collega naar aanleiding van het gesprek al een melding uit heeft gezet bij ons TV team over dit issue, het is voor nu hier even op wachten. Ik vermoed dat er wat mis gaat in de stream tussen ons en de leverancier. Excuses voor het ongemak!


Reageer