Skip to main content

Sinds alweer een lange tijd, voor een 2 keer, geen geluid op de tv. Mail gehad dat het opgelost zou zijn maar helaas nog steeds geen oplossing.

Hey @Joke1965,

Dat is niet zo mooi! Nu heb ik gelijk je gegevens erbij gepakt en zo te zien heb je vanochtend al contact gehad met mijn collega. Klopt het dat alles wederom naar behoren werkt? Zo niet, trek dan gelijk aan de bel. We gaan hier vervolgens mee aan de slag! 


Goedemorgen, ja gelukkig werkt het weer. Bedankt voor de moeite. Fijne dag. Groet, Joke


Mocht er een vergoeding teen over staan voor de dagen dat ik geen geluid hen gehad hoor ik dat graag. Groet Joke


Hey @Joke1965

Ik heb zojuist een vergoeding voor je ingediend! Wel zo netjes als je de kosten terug krijgt voor je TV pakket voor de periode dat je er niet naar wens gebruik van hebt weten te maken. Deze vergoeding wordt aankomende maand in mindering gebracht op je factuur. Fijne dag gewenst! :smile:


Goedemorgen, top, dank jullie wel. Goed geregeld. Groeten Joke


Geen probleem Joke, voor hulp en vragen weet je ons te vinden! :thumbsup:


Reageer