Waarom is sinds een paar dagen geen INFO meer beschikbaar in de TV-gids van de Entone settopbox?
Al totaal gereset, maar geen verbetering.
Alleen maar “Geen detailgegevens beschikbaar” bij ieder programma.
Hoi
Reset de gebruikersinterface van je TV Box:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.
Als ook dit nog niet baat, voer dan een factory reset uit op je modem. Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe voer ik een factory reset uit?. Geen zorgen, we komen er samen uit!
Beste Jason,
Dankjewel voor de genomen moeite.
Ik had beide resets al uitgevoerd en dat gaf geen resultaat.
Inmiddels is sinds gisteren de informatie van de programma's weer beschikbaar onder de INFO knop.
Goedemorgen
Indien je iets zou willen wijzigen, neem dan een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. We hebben de pagina's aangepakt zodat je nu bijna alles zelf kunt aanpassen!
Stay safe!
Hi Jason,
Het heeft zichzelf opgelost (ik denk toch een tijdelijke storing bij jullie / op de server).
Nogmaals bedank
Wim Ruberg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.