Heb nu al een maand geen commerciële zenders meer op mijn nieuw ontvangen STB. Elke week contact met klantenservice en zelfs een monteur op bezoek gehad die mij vertelde dat het puur een zaak is van goed autoriseren. Maar blijkbaar lukt dit niet bij T Mobile. Wat nu te doen, lijkt wel of deze klacht niet serieus wordt genomen.
Lisa, wat mij betreft akkoord. Hopelijk blijft de rest dan wel werken en helpt het om het probleem te verhelpen.
Beste Boris, wat mij betreft kan er een reprovisie van ons abonnement worden uitgevoerd. Hoor graag van je wanneer dit wordt uitgevoerd.
Hi
Ervaren jullie daarnaast ook nog steeds de problemen op de TV Box met het terugkijken van een uitzending? Als dit nog steeds blijft hangen, dan hoor ik heel graag bij welke zenders/afleveringen jullie dit probleem hebben. Zo kan ik dit probleem namelijk voor jullie tackelen. Laat het ook vooral weten als ik nog ergens anders bij kan helpen, want ik wil niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer optimaal bij jullie werkt!
Beste Lisa, nog steeds geen beeld bij de commerciële tv zenders. Dus ook een roprovisie heeft niet gewerkt. Voor de zekerheid ook modem en tv box opnieuw laten opstarten.
graag zo snel mogelijk een reactie wat er nu gaat gebeuren.
Beste Lisa, nogmaals wil ik benadrukken dat tori ik de Entone nog in mijn bezit had en deze verwisselde met de Amino met het probleem. De Entone vlekkeloos werkte. Dit is ook het geval met de Entone die ik als 2e TV box hen, ook deze werkt en toont gewoon de commerciële tv zenders.
Vanmiddag 6 juli 2021 om 13:30 uur gebeld door medewerker T-Mobile dat de verstoring aan de commerciële tv zenders op de Amino zou zijn opgelost. HELAAS, nog steeds het zelfde GEEN BEELD bij de commerciële tv zenders. DUS NIET OPGELOST.
Hi
Hallo Lisa, ook de Entone die we als 2e TV Box hebben geeft gewoon de commerciële zenders goed weer op beide plekken waar de tv’s staan. Het ligt dus volgens mij niet aan de router of de bekabeling maar zit het probleem echt in de Amino en de daarbij behorende registratie.
Hi
Lisa, bedankt voor de update. We wachten af
Bedankt voor de tip. Echter bij mij werkt dit niet, heb zelfs al meerdere HDMI kabels geprobeerd. Ook de servicemedewerker van T-mobile die bij ons thuis is geweest heeft dit getest, ook zonder resultaat.
Hi
Hallo Lisa, dat laatste hoop ik ook. Gaat nu wel heel lang duren
Gister inderdaad gebeld, maar geen resultaat. Nog slechter eigenlijk want t-mobile kan de tv box nu zelf niet meer bereiken. Het overzetten naar het nieuwe platform wordt vanuit t-mobile zelf verwacht dat dit het probleem niet zal oplossen.
een oude Vodafone Entone tv box zou de oplossing zijn om weer alle tv zenders te kunnen ontvangen
Hi
Beste Lisa, wat een onzin. We maken geen gebruik van een switch. De TV boxen zijn rechtstreeks aangesloten op het modem zonder tussenkomst van enige andere hulpmiddelen. Dit kan ook worden bevestigd vanuit het bezoek dat de monteur van T-mobile aan ons heeft gebracht nav de verstoring.
ik wordt nu Weel heel boos en teleurgesteld in de reacties van de servicedienst die dit probleem moet oplossen. Misschien goed om degene die dit beweerd eens bij ons thuis te laten kijken!!!!!
Hi
Lisa, bedankt voor de terugkoppeling. Vreemde is dat vorige week bij een lijnmeting wel de tv box te zien was en nadat er een reset was uitgevoerd de tv box met de lijnmeting niet meer kon worden benaderd. Misschien toch een idee om over te gaan op glasvezel omdat we dan gebruik maken van een nieuwe connectie naar ons huis.
Nog een opmerking als aanvulling op bovenstaande. Toen de monteur hier ruim 2 maanden geleden was heeft hij ook een nieuw modem aangesloten waarop alleen de tv box met nieuwe bekabeling door hem is aangesloten. Ook in deze situatie werkte de tv box niet en was ook de lijnverbinding niet te leggen
Spoed!!!
lisa, vandaag zijn we omgezet naar het nieuwe platform van T-Mobile. Het resultaat is bedroevend. Op beide tv boxen nu geen tv meer en ook geen internet!!!!!!
wat zijn jullie bij t-mobile aan het doen.
Graag binnen 8 uur een herstel van onze diensten.
we kunnen echt niet zonder Internet!!!!!!
Spoed Spoed Spoed
Hallo Lisa, net gebeld met de klantendienst van t-mobile en het is opgelost en ook beide tv boxen werken weer goed, dus ook de commerciële zenders worden op beide weergegeven. Gelukkig en blijkbaar heeft de omzetting toch het gewenste resultaat.
Groet Bert
Hi
Lisa, dank voor je bericht en de ondersteuning in de afgelopen maanden. Eindelijk toch een goede afloop
Groet Bert
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.