Hoi @Kimmetjuh, het probleem is opgelost! Mogelijk zijn tijdelijk niet alle programma's beschikbaar. Mochten er nog problemen zijn wat betreft Begin Gemist, geef een seintje, dan gaan we dan gaan we ervoor zorgen dat het bij jou ook 100% functioneert!
In principe hoef je hier niets voor te doen, maar kun je eens proberen het modem en de Media Converter (alleen bij Glasvezel) stroomloos te houden gedurende 20 seconden? Plug daarna de stekker weer in het stopcontact; dit zou moeten werken.
Laat je me weten of het gelukt is? Geen zorgen, we komen er samen uit!
Het lijkt erop dat voor het moment alles het weer naar behoren doet.
Ook ik heb problemen, geen gids, kan ook geen uitzending gemist kijken, of pauze zetten.
ik heb de stekker uit de modem gehaald, en na een tijdje weer ingeplugt.
probleem blijft bestaan…
wat moet ik nu doen?
@ingridje71, Even de STB (tv kastje) van het stroom af, LAN kabel er uit, STB opstarten zonder de LAN kabel er in en wachten tot je in beeld krijgt dat er geen verbinding is.
Dan de LAN kabel er in en wachten tot de boel weer helemaal opgestart is.
Dan is de software opnieuw ingeladen en als het goed is werkt het weer.
Hoop dat het werkt.
Yess, het werkt weer.. Top. Bedankt!!